Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 7 november 2007

Av Larsson - 7 november 2007 18:09

Såg ju lite lovande ut i morse men vartefter dagen led så blev det bara värre! Försökte övertala jyckarna om att man inte alls måste gå långa promenader varje dag men se det örat ville ingen av de lyssna på..*suck*

Kom att tänka på vad min granne en gång sa.

 "- En vacker dag går det åt h..vete så var glad du så länge det är dåligt väder!"

Sen kändes allt mycket lättare.


För att pigga upp mig lite åkte jag till det stora köpcentrumet.

- Jag behöver verkligen utöka garderoben med några färgglada plagg , resonerade jag tyst med mig själv. (Egentligen behöver jag inte så mycket som en scarf för garderoben är redan knökfull men ibland är jag så lättövertalad...*fniss*)

Tre timmar och ett otal affärer senare släpade jag in mina fynd i huset. Kände mig mycket harmonisk och väl till mods. Kanske var det så de gamla stenåldersmänniskorna kände sig när de återvände till grottan efter en dags jakt? Nu ligger mitt "byte" här på bordet; en svart cardigan, en grå kjol med svart mönster, en beige top och en svart mascara - hmfp???

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
November 2007 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards