Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 22 december 2007

Av Larsson - 22 december 2007 20:13


Morgongympa för hjärncellerna blev idag Melodikrysset. Alla rutor blev ifyllda. Om det blev rätt? Igen aning men kul var det!


Grabbarna och jag tog med oss Grannens jyckar på dagens promenad. Grannen själv följde inte med - hon tog istället sin familj och åkte på julkalas.

Började promenaden i skogen så jyckarna kunde skutta lösa men tog sen ut riktningen mot ett närbeläget villaområde. Brukar väldigt sällan förlägga mina promenader i dylika områden men idag fick jag för mig att "Gå i koppel i ett bebyggt område" vore något att träna på. Hej vad det gick - 4 hanar i koppel som bara måste pinka över Förorts-Fidos markeringar och 4 hanar som bara måste dra i sig lukten efter Modulentshus-Molly. *suck & stön*

Jaja, efter många om och ännu flera men så kom vi äntligen hem och det kommer att dröja VÄLDIGT länge innan jag tränar detta igen.....


På em kom det "kaffefrämmande". Alltid kul att sitta och ljuga lite. Fick dessutom en inbjudan till nyårsfirande. Kul!


Nu blir det risgrynsgröt med skinkmacka - mumsigt!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards