Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 23 december 2007

Av Larsson - 23 december 2007 23:16

Av Larsson - 23 december 2007 20:04


Har blivit dåligt med träning på sista tiden. Har inte direkt något dåligt samvete för detta...ibland är det bra att vila sig i form...inbillar jag mig! Men när det nu blivit dax att uppdatera agendan inför 2008 (läger, kurser, tävlingar och annat skoj) så får det bli lite struktur på träningen.

Sagt och gjort!

Gusten fick träna ff med positioner samt diverse olika övningar i Ligg och Stå. Även om han har betydligt bättre fokus numer så måste jag komma ihåg att köra kortkorta sekvenser med honom och vara noga med belöningarna! Annars tenderar han att börja fnysa och frusta (snudd på lika illa som gnäll...!!)

Ymer fick göra Fjärren samt Konen. När det gäller Konen måste jag bestämma mig för var och hur jag vill att han skall stå - bakom kon med riktn mot mig eller vid sidan av kon med riktn från mig...hmm?

När vi kom hem fick båda Grabbarna göra var sitt rumssök. Idag fick de leta rätt på var sitt torkat gristryne! Å jädrar vilket snusande det blev :))


Nu är det dax för fika och sen ska jag sätta mig och vänta på tomten....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards