Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Larsson - 13 februari 2008 21:47


Återigen en dag i STRÅLANDE väder! Fick både en och två vårkänslor:)

Efter några timmars utevistelse i skog och mark med Grabbarna kunde jag ta en kopp fika sittandes mot en solig och varmt husvägg.

Jamen, hur mysigt är det inte med vårsol??!!


Dagens sol gav mig också kraft att både rasta Snabeldraken och Moppen samt att hänga upp de nyinköpta vardagsrumsgardinerna. Det blev väldigt tjusigt, om jag får säga det själv. Å det får jag ju...


* * *


Idag har jag införskaffat en större resväska.

Nu kommer jag att få med mig varenda fiffig & piffig pinal som behövs för en resa till solen. Häpp!


* * *


Imorgon kommer det leverans av ett antal ton sten som jag shoppade i ett svagt ögonblick! Denna sten ska så småningom bli en mur på baksidan av huset.

Någon som känner för några styrketräningspass???

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards