Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Larsson - 2 mars 2008 18:32


Da var man framme! Finns inga a a o i detta land. Ni far pricka dit de sjalva *hihi*

Detta ar ett gigantiskt hotell! Fick t o m en karta for att kunna hitta till rummet. Kall pool, varm pool, liten pool samt havet. Rummet helt ok. En liten lustig detalj ar att man placerad en vaggtelefon vid toalettstolen. Precis i hojd med vattentanken. Hmm.... undras varfor??? Ar det for att kunna ringa om pappret tar slut....eller ar det for folk som ALLTID vill vara antraffbara??....eller tycker man att badrummet ar sa stort att gasterna inte hittar ut utan maste kunna ringa for vagbeskrivning??? Ja, hursom - jag kommer inte att fa svar pa denna fraga for jag vagar banne mig inte lyfta pa den luren!


Maten ar ett kapitel for sig! STOR  reustarang som direkt forde mina tankar till en gammal kommunistisk skolmatsal! Full med ryssar!! Aven kosystemet var av gammal god rysk modell - samt ljudnivan...herremindar!!!

-Jag kommer att magra betydligt om det kommer att vara pa detta vis, tankte jag igar. Under natten klurade jag dock ut hur jag skulle kunna fa ata i lugn & ro! Mera om detta senare.


Servicen ar mycket god! Man ringer varje kvall fran receptionen och undrar om allt fungerar, om man behover ngt eller om man har ngra fragor.

Kanske att jag ska fraga ang toatelefonen imorgon???

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards