Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Larsson - 18 mars 2008 21:25


Jag & Grabbarna har blivit utmanade! Jajamän.


Det är J och BamBam som utmanat oss i en trixtävling. Den går ut på att man får i uppdrag av utmanaren - denna gång J - att lära in ett trix. Samtidigt ska även utmanaren träna sin jycke i samma trix och den som först kan redovisa  resultat utses som Vinnare!

Färdigt trix publiceras här på bloggen som bild- eller videosekvens.


Bästa idén på länge -ska bli vansinnigt roligt ! ! !


Första utmaningen: Hunden ska rita!


Teckningen behöver inte föreställa något...tackar ödmjukast för detta J! :)) - och det är valfritt om man vill använda penna, krita eller målarfärg.


Spännande fortsättning.....


 * * *



Jamen ge mig en broms...hur ska det här gå till???


Nu får jag allt ta på mig tänkarmössan.... :) 


Undras om jag inte ska satsa på att det ritas en ko....hur svårt kan de´va?....kan jag sälja dyrt sen....Tradera.com....eller kanske på Southerby´s....visst!....nu har jag 1 idé....!!

Av Larsson - 18 mars 2008 13:55


Tjosan därute! Det är jag - Ymer Ysterkvist - som plitar. Jag har kommit över Morsans lösen! Nu ska jag kolla vad som är så märkvärdigt med den här burken som hon sitter framför i tid och otid...


Hallå - är ni där ute??

Undrar om det här funkar....


Tänkte lägga ut en bild på mig när jag surfar. Försökte få min imbecille lillbrorsa Gurra att fota men han blåvägrade. Påstod att Morsan sagt att vi inte fick leka med kameran.

Jamen - skulle leka väluppfostrad då...helt plötsligt....

Pilutta han!


Igår var vi hos Klämma-Känna-Sticka-Gubben.

Vi skulle få varsin spruta sa Morsan.

MEN vad hon inte sa va´att han skulle pilla mig där bak i akterröret.

Igen!!!!

Alltså, Människorna tycker vi är äckliga när vi äter harpluttar, hästpruttar och andra delikatesser som vi hittar ute men att köra in ett finger där bak på hundar och rota runt  - det kan de inte se något konstigt med....va´?!?


När Morsan kommer hem ska jag pussa på henne - he he he....!



Å ni - skvallra inte för Morsan...snälla....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards