Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Larsson - 19 mars 2008 21:46


Kl 14.58 kom det ett SMS.


"Bildbevis  på den i historien första rottweilermålade akvarellen

översändes snarast!!"

 undertecknat

 BamBam Picasso


J lät minsann ingen tid gå till spillo! Medans jag under natten vakade över världsläget, så satte hon igång att träna.  Å vips! Ett dygn senare har hon förvandlat en vildsint dreglande rottis till en förnöjsamt dreglande målarkludd.

Det kallar jag hundträning :))


J berättar:

Under dagen har "lilla" BamBam varit med mig på jobbet. Min chef  undrade vad det var för fuktskadat papper med en massa svarta duttar & streck som låg på mitt skrivbord.

-Jasså det - det är bara BamBam som har ritat...


*GAPSKRATT*


J, du är bara bäst!!!



Eftersom J ville utveckla detta trix ytterligare så passade jag och Ymer oxå på att ta våra första trevande steg i "konstens" värld. Det blev lite mer av Rita-Gissa-Spring än eftertänksamt målande :)

Vi tar nya tag imorgon.


* * *


Man behöver inte vara tokig för att vara hundägare - men det underlättar!





* * *

Bildbeviset kommer jag att lägga in så snart det bara går.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards