Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Larsson - 25 juni 2008 21:26


Gjorde en test på nätet. Enligt uppgift skulle den grunda sig på den välrenommerade Myer-Briggs personlighetstest men det får man väl ta med en nypa salt...

Hursom; här är resultatet.


Din personlighetstyp:


Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra. 


Njae -  skulle detta vara jag???? Stupar redan i början om ni frågar mig - tystlåten - jag som t o m pratar i sömnen :)) Och vänlig - låter som man beskriver en gammal ko! Men det kanske är så jag är?!? Är det därför jag har skaffat mig inte bara en, utan två, västgötaspetsar???


Några förslag på yrken var: inredningsdesigner, präst, hemmafru, affärsinnehavare eller trädgårdsmästare.


Men hallå!!! Hemmafru??? eller Präst!! Jag som inte ens är medlem i den föreningen....

Fast Trädgårdsmästare eller Affärsinnehavare  - det skulle helt klart vara av intresse!


Testet hitta du på se.41q.com




Av Larsson - 25 juni 2008 20:56


Nu haver vi packat och är redo att tidigt i morgon ge oss av mot Fliken och fyra dagar av hundträning. Det ska bli sååå kul!!!


Ymer han ville packa ALLA sina mjukisdjur och Gusten försökte prompt få med sig mina gamla använda raggsockor...ja, men jösses ändå!!


Bilen har blivit utrustad med fyra fina däck och borde kunna ta oss både till och från nämnda läger utan att knorra...


Granne ( passar på att tacka så här i förhand...tack & bock! ) kommer att tala vänligt till mina blommor. Kanske de oxå får en skvätt vatten om Granne är på det humöret.


Ska försöka SMS-blogga från lägret men lovar ingenting! Det kan vara att detta ställe ligger så långt från civilisationen att mobilen inte har någon täckning eller så kommer jag att vara så gruvligt trött om kvällarna att jag inte orkar messa ens ett litet Svejsan!.

Men planen, gott folk, planen är att försöka få iväg ett & annat inlägg.


Nu är det dax för kvällsfika!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards