Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Larsson - 19 juli 2008 10:01



Halloj!


Äntligen är det min tur att blogga.

Tänkte berätta vad jag & brorsan brukar göra när Morsan jobbbar.


Då är vi på Pang.



 Så här ser det ut - fint va´?

Jag & brorsan brukar ha näst sista rummet på höger sida.

Ni kanske ser Gurra skymta där...


 

På Panget är det All inclusive och självklart har vi Roomservice.

Här har Gurra beställt lite dryck.


 


Här står jag i utgången till våran egen gård.

Det är trevligt att ligga därute å kolla in de andra gästerna.

 


Det finns dusch oxå.

Fast jag har sagt till Fröken att jag inte tål vatten...hehe...

men brorsan som är en riktig lortgris, han åker ofta ner i karet.


 

Förutom alla promenader (ska jag berätta mera om en annan gång) så finns det många aktiviteter att välja på.

Här har Fröken stuvat Kongen full med ost, sen gäller det att försöka pilla ut den.



 

Attans så bökigt tycker jag!

Fattar inte varför hon inte bara kan ge oss osten... 


 


Ibland, men bara ibland, händer det att jag blir lite stökig & bråkig.

Då blir Fröken lite trött på mig!!

 Men jag har kommit på hur jag ska blidga henne...

Jodå!

När jag sitter där på trappen med en blomsterkvast då blir hon så där snäll igen.

- Ymme, va´du e söööt! brukar hon säga.

- Ja´vet! brukar jag svara då.


 


 Jag brukar även hjälpa till på Panget.

Svara i telefonen, fixa bokningar å sånt...



... men jag bokar bara in Tjejer!!!

Å då helst såna med mycket päls för det gillar jag.


Ringer det Grabbar då säger jag att det är fullt...hehe!

































































Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards