Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Larsson - 24 oktober 2008 17:43


Måste tillstå att jag var en aaaning spänd när jag idag tog Gossarna på promenad. Visserligen valde jag en annan skogsväg men man vet ju aldrig hur långa sträckor såna däringa djur kan färdas. Men oron var obefogad för idag hände skvatt intet! Det enda vi såg i djurväg var rumpan på ett rådjur.


Tyckte nog att jag kunde se en liten skymt av besvikelse i Ymers ögon då vi kom tillbaka till bilen...

Han skulle nog helst se att plötsligt uppdykande kor  var ett stående inslag på promenaderna. Gusten verkar inte ha någon åsikt i frågan - hans "gladnivå" är hög & stabil vad som än händer...eller inte händer!


Nu har vi tio lediga dagar framför oss. Ljuvligt!!!

Har ännu inte bestämt vad jag ska fylla dessa dagar med. Om jag nu behöver fylla de överhuvudtaget...kanske kan ligga under en filt och sparka mig trött eller ligga raklång i soffan och äta praliner...möjligt att jag en av dagarna skänker en tanke till alla som måste arbeta...


Ja, jo vi får se hur det blir - man vill ju inte förta sig...




* * *


Dagens tanke


Om du försöker att misslyckas men lyckas,

vilket har du då gjort?



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards