Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Larsson - 10 november 2008 21:24



Tjena!

Äntligen  är det min tur!!

Morsan har suttit som fastklistrad framför burken de senaste timmarna. Påstod att hon jobbade.

Johejdu - tror jag vad jag vill om...såg mest ut som hon glodde på bilder.

Bilder på a n d r a vättar dessutom!!!!

Tycker jag är utbota dumt när hon har mig att titta på.

Åsså Brorsan, förstås.


Vill ni se lite kuliga bilder på mej å brorsan när vi leker

med tjejerna på Panget??


Okej - här kommer de!












 De e så kul så man får anfall ! ! !


Mors!

































































































Av Larsson - 10 november 2008 16:36


Hu schalingen - idag var det väder, vill jag lova! Regn å rusk, sol (!!) å blåst om vartannat. Det blev för Grabbarna att ta en dusch när vi kom in från utevistelsen.  Föga populärt, om jag säger så :)


Desto mer populär blev dagens middag. Ja, Grabbarnas alltså. I helgen fick jag äntligen tag på kycklinghjärtan i den lokala matbutiken och dessa hamnade idag i kastrullen. Uj uj uj - vilka långa näsor jyckarna fick! T o m den svårflörtade missen dök upp i köket och svassade runt...


- Du...jag tycker du är bäst - purr. Jodå...bäst tycker jag att du är - kurr.


Hörru Tjocka Trisse, ibland är du allt bra inställsam.... :)


Men lite fjäsk lönade sig idag. Katten fick några hjärtan och Grabbarna Grus fick kokvattnet i sin mat och alla blev de utomordentligt belåtna!


Resterande hjärtan förvandlade jag till träningsgodis.


Mätta och nyrapade har nu jyckarna slagit sig till ro. Själv ska jag ta mig lite kaffe och sen blir det till att sy färdigt hunddynorna. Känner att skaparkraften blomstrar...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards