Ymer Gusten & Co

Alla inlägg under december 2008

Av Larsson - 30 december 2008 17:26


Grabbarna har tröttnat på att vara modeller så idag fick Tjocka Trisse rycka in.


Här visar han sitt trix "Hur jag fångar och dödar min leksaksmus"


- Jag "känner in" och f o k u s e r a r...



- ...sen dribblar jag lite...


- Å nu...KLORNA!


- En avslutande svängom med den yra musen...


 - ...å smack i backen - the mus has ceased to be!!























































Av Larsson - 29 december 2008 19:54


Nu är jag ledig. Ett HELT dygn. Det är ju liksom oceaner av tid...


Började dagen med att gå till massören. Mina ben har en tendens att korva ihop sig och det är något som massören fixar med lite handpåläggning.

Dessutom lossade hon lite på huvudet som satt lite för hårt åt.

Det är verkligen vilsamt att få massage. Hela kroppen liksom "flyter ut" i ett totalt avslappningsnirvana.

Det var bara när hon skulle lossa på skulderbladen som det blev lite mer.."odeladi...OOODELADI...hoppsan vilken jul" över det hela :)


Därefter blev det en lång & stärkande promenad i en frostnupen skog. Underbart att slippa all lera!


* * *


Dagens länktips; Livet som bonnkärring - bara SÅÅ kul :D


Nu ska Grabbarna och jag ha myskväll med "Mamma Mia".

Av Larsson - 28 december 2008 16:28


Ja, i år var tomten alldeles särskilt snäll och fastän jag jobbade, så hittade han fram och överlämnade ett stort paket.

Och i paketet låg det just en sån kamera som jag ville ha!!


Hur tomten kunde veta det, har jag ingen aaaning om... ;))


Så förutom att jobba, har jag de senaste dagarna ägnat mig åt att lusläsa instruktionsboken varvat med praktiska tester.


Här kommer några bilder ur dagens skörd.






Alltså, det är ju SÅ kul att fota!































Av Larsson - 24 december 2008 13:23



Av Larsson - 24 december 2008 12:45



Kolla in detta!


 

Tack Britta & Estah för länken!

Av Larsson - 23 december 2008 14:27

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards