Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 19 december 2008

Av Larsson - 19 december 2008 14:53


Så här dan före dan före... osv, så vill man ju hitta den där rätta stämningen.



Iklädde mig min nya fina röda jacka - redan här var man ju på rätt väg! - och tog Grabbarna och begav mig ut.


Vädret - plus 4, regn och milda västliga vindar - var....gav....ehh...

Alltså, man kan ju inte räkna med att stämningen ska infinna sig bara man går utanför dörren.....



Väl i skogen hittade jag mossa. Och mossa hör ju julen till!


Åh - en julgran!! Nu steg stämningen betydligt.



Här ser man ju tydligt (ehh???) spår efter vildsvin och det för ju osökt tankarna till skinka. Å det är ju absolut en stämningshöjare!


Väl hemma igen möttes jag av en glatt vinkande plaskblöt tomte å genast blev det mera jul i stämningen!!


När jag duschat och torkat Grabbarna och själv fått på mig torra kläder så gick jag in i köket och vad möter mig där?


Jo, en riktig Lussekatt!


Ahh, jag känner mig full av stämning. NU kan julen komma!





































Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards