Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Larsson - 16 januari 2009 18:49


Idag blev det  äntligen läge för att inviga spikmattan!

Började med att gå en rask promenad, sen hem och avnjuta en god fiskgratäng och sen...ja, sen var det dax!


Tände lite ljus, lade ut spikmattan på golvet, tog min sköna kudde och utan så mycket som en sekunds tvekan, sträckta jag ut min lekamen över alla piggarna!


Första (och enda!!) tanken var:

- Vad håller jag på med??? Såna som jag borde tas omhand och förvaras på instans!!!


Enligt reklamen skulle det kännas "ont-skönt" (???) ..jo, hej du!!!  Ta den där med Rödluvan och vargen oxå....ajajajajajajajajaj!!!!!


Men bara efter någon minut så började en härligt värmande känsla sprida sig över ryggen. Mycket mäkligt...

Därefter kom kylan...brrr!. Armar och ben blev iskalla. Ännu märkligare....


Å sen...banne mig!...jag dåsade jag bort ! ! ! !   

Inte somnade men d å s a d e   b o r t !


Lilla jag har legat på en spikmatta och dåsat bort!


Alltså - ge mig en kobra i en stråkorg å en flöjt eller va´tusan som helst - nu känner jag att INGENTING kan stoppa mig :))


* * *

Här kan du läsa mer om Spikmattan/Akupressurmattan.


* * *


Nu ska jag svepa in mig i en filt, krypa ned i soffan och avnjuta en stor kopp kaffe och "På spåret".


Grattis på namnsdagen Hjalmar!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards