Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Larsson - 18 februari 2009 18:48


Jovisst...både det senaste besöket i garderoben OCH de första arbetsnätterna efter semestern. Men det var nog mera tur än skicklighet, kan jag tro...


Säg -  får man gnälla på vädret? Bara litegrann??


Ok - då gör jag det!

Jag är duktigt LESS på denna kyla!!! För att inte tala om all knöglig is -

%&/#%#&#%!!!!!!!

Sådär...nu känns det bättre.

Grabbarna & jag har hållit oss ganska stilla idag. De har sysselsatt sig med att gnaga märgben och jag tog mig för att plantera lite blommor.



Har slagit mig på att

odla Pinne med tofs :)

Nå, vad tycker ni?

Visst är den väl....hmm...tja....

annorlunda?!?....

Jag har även en större variant  men den är lite mer a la´

Tre pinnar med början till tofsar :))

Nu har jag som sagt gett de ny, frisk jord i nya krukor. Må vara att två av krukorna är i plast - sketfula men ack så praktiska!

Då återstår det bara att tala vänligt till de (eller, i värsta fall, ge de "onda ögat" !!) och pytsa på lite vatten och så att de likt triffider, kommer att förvandla min altan till en formidabel djungel!

Håll tummarna!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards