Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Larsson - 21 februari 2009 15:33


...jag var i morse när jag kom hem från jobbet! Behövde verkligen inte läsa något kapitel i Ordboken för att somna :))


Grabbarna Grus är på Pang, så det känns lite tomt här hemma. Tur ändå att jag har lille Hjalmar att klappa på :)


Igår lekte jyckarna och jag Sportlov. Det var ju rätt hyggligt väder så jag packade fikakorgen (läs; hällde upp kaffe i muggen!), tog fårskinnet under armen och sen vandrarde vi iväg.


ÄNDA ut till parkbänken som står på altanen...



Grabbarna tyckte det var spännande och började direkt spana ut i det "okända".



Gissa om det smakade bra med kaffe efter att ha gått alla de tio stegen från köket !! 



Sen gick vi in.



Snart kallar Saltgruvan, men först ska jag hinna förbi hemma hos H och hämta min nyinköpta vita brandsläckare!

Den kommer att bli som pricken över i´t här hemma :)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards