Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Larsson - 23 februari 2009 22:08


Nu kan man snart lägga denna dag till handlingen. Tror jag failar den under; "Kommer inte att gå till historien".


Full fart hem från jobbet i morse för att sova, sova, sova.... :)

Upp vid pass mitt på dagen för att skotta, skotta, skotta.... :(


Pulsade sen ut på en promenad med Grabbarna. De tycker att snö är urhäftigt och jag får nog hålla med att det ser otroligt kul ut när de far fram i drivorna som två lämlar :))


Ymer passade även på att ta sig ett "vinterbad"...


- Trallallala....gnugga, gnugga....tippedidu...


- Toodeliduu...gnuggelignugg....tadaaaa!


- Vaddå??...Jaha, men  hur brukar NI göra då??????





Sen bjöd jag in mig själv på kaffe hos Grannen. Å det bar sig inte bättre än att det bjöds på både kaffe och en utsökt morotskaka! Jojo, ibland har man tur :)


Jag är ju på gång att måla om några väggar här hemma och då är det ju fullt naturligt - tycker jag, alltså - att involvera Grannen i det projektet, så

för att liva upp fikastunden tog jag med mig en packe färgprover som Grannen fick tycka till om :)


Å det gjorde de med bravur, så nu blir det till att åka till färgaffären och införskaffa några provmålningsburkar i varierande kulör.


Men först; sova, sova, sova....










































Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards