Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Larsson - 27 februari 2009 16:31


Trodde ni att jag hade flutit bort i allt dreglet efter tittande på "töta" valpar?

Det har jag inte.

Däremot har jag varit väldigt upptagen med att förtjäna mitt levebröd.

Å det tar på krafterna...


En sak som jag grunnat på är hur de där akrobaterna på Cirkus klarar av att gå ner i spagat. Å då menar jag inte det där klassiska med ett ben framåt och det andra bakåt. Nä, utan jag tänker på ställningen när benen är rakt ut åt sidan. Hur bär de sig åt? Det borde ju vara anatomiskt omöjligt att böja ut benen sådär!

...hmm...de kanske har tränat på nåt vis??....


Ja, sånt går jag och grunnar på.


I morse när jag gick hem från jobbet, hamnade jag oförskyllt på en isfläck och då passade jag på att prova den där konsten.


Nu behöver jag inte grunna längre.....




Dax att gå till jobbet...väldigt sakta & väldigt försiktigt... *aj aj aj*


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards