Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Larsson - 10 mars 2009 16:19


Det var ju alltså träning i Norrköping i helgen och Ymer han uppskattar stort att få besöka Camp Liljehult.


- Hallå allihopa - nu e JAG här!!! Ska styra upp verksamheten lite... Du där, Muffenweisern...Plats i korgen!! Sådärja. Jag tog me Gurra och Morsan oxå, hoppas de va ok. Visst ÄR ni väl glada att jag kom?!? Jaha, vad gör vi nu?

Har ni nåt smarrigt att bjuda på?? Låt se....























...uhum...ketchup, vindruvor, champinjoner...nää, tycker jag INTE om!!!



Men vänta....vad är det....

























...HÄR ? ! ? ! Aaha, kyckling!!! Men de´ skulle ju smaka fågel...

*snålvattnet forsar*


Hmm...ja, som sagt, Ymer uppskattar verkligen besöken på Camp Liljehult. Jag är dock liiite tveksam till att det är ömsesidigt... *suck*

* * *

Förutom att äta, dricka & träna hund, fick jag denna gång även besöka Stilig Pålle.

Stilig Pålle hade beställt "Clean-in-Box" samt "Hämtmat" :)) så det var bara att bege sig till stallet.

- Skynda på lite! Känns inte så mysigt att stå i korridoren i bara "pyjamasen"!

- Det ska bli smarrigt med "Hämtmat"...mums!!

- Oh - jag kan inte bärga mig! *mumsamumsamums*

* * *

Fick även ihop lite levande bilder från helgens träning.

(Tack J för att du filmade!)

Däremot blev det inget ljud - inte alltid lätt med ny teknik ;) men ni kan väl själva sätta speakertext eller kanske tralla en passande melodi :))


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards