Ymer Gusten & Co

Direktlänk till inlägg 30 april 2009

Valborg

Av Larsson - 30 april 2009 14:31


Men det blir inte aktuellt att titta på några brasor idag (om det nu får tändas några, fnösketorrt som det är!) Nä, jag ska fira denna afton på jobbet - oj, oj, oj så...skoj...


Kanske kan fördriva tiden med att texta några plakat. Är ju gudbevars 1:a maj imorgon och jag vill absolut demonstrera. Johodå! Ges möjligheten ska man absolut ta den, tycker jag.


Låt se...stort papper har vi här....supertjock spritpenna...röd...knallröd...japp, korken av...PLOPP!...nu ska vi se...


ROPEN SKALLA - FESK TILL ALLA    va!!! jag e väl ingen Göteborgare...


ROPEN SKALLA - VI VILL HA FRALLA   men hallåå! ! !


ROPEN SKALLA - LÅT TÄCKELSEN FALLA    de e väl inget nudistmöte...


Larsson, Larsson skärp dig!!       Tänk till nu!!!

..................................................

......................................




ROPEN SKALLA - VÄTTAR ÄR BALLA!

..................................................

.......................................

Yes - där satt den! :)

 
 
pezze

pezze

30 april 2009 17:13

tack!!!
du behöver inte var avis på hur duktig jag e... jag själv e lite avis på er som kan skriva in sitt humor i sina texter/berättelser..... :D
men vi alla e nog alltid lite avis på andra som kan ngt som vi INTE kan...eller?!?!?!
men själv har jag långt kvar o lära mig om hur en kropp osv ska ritas... så...

men jag ska INTE skriva på ngn stor planka inför 1:a maj... sorry ;)

o ang. förra inlägg om Ymers uttråkighet...
e han verklgien så uttråkad ibland eller lekar han bara o roar sig själv?!?!
*kliar mig på hakan o ser dum ut* :P
för tänkte på att han o gusten får ju förbenat mkt aktiviteter för både fysiskt o psykiskt, så han/de e väl van ha ngt o göra.. verkar som han beter som en barn på 4-7 år o som inte har ngn tålamod alls o vill att det ska hända ngt nuuuu,typ...!! *L*

http://humbybumbysknasigavarld

 
Ingen bild

Larsson

30 april 2009 19:32

Absolut, Pezze - där slog du huvudet på spiken!!
Precis SÅ är Ymer...som en liten unge :))

Glad Valborg!

 
pezze

pezze

30 april 2009 21:10

detsamma... ha en glad valborg du!! :D

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larsson - 17 juni 2012 00:54

               Detta, mina vänner & bekanta och nära & kära, blir det sista inlägget i Ymer & Co.   I snart fem års tid har jag skrivit i denna blogg men nu känner jag att det är dax att avsluta. Jag vill från mitt hjärta tacka alla er s...

Av Larsson - 9 juni 2012 22:00

  Hem till mig leder ingen motorväg. Nix, här pratar vi krokig grusväg. Och kör man grusväg så går det ju inte så fort och det är bra för då hinner man se vad som finns vid sidan av vägen. Som rådjur, harar och älgar t ex.   Men ibland får man ...

Av Larsson - 8 juni 2012 11:00

    - Tja! Kan du leken Tafatt? Det går ut på att du springer och vi ska jaga ifatt dej. Fast vi kör en i taget så att du ska ha en chans, he he he     - Du menar så här?       Sen blev det ett kutande och ett springande så de...

Av Larsson - 8 juni 2012 00:00

  "Mitt sommarloooov, vad jätteskönt mitt soooommarlov ska bli..."     Nu sjunger väl inte Grabbarna precis.  Och inte har de lov heller men glädjen de känner över att sommaren är här (det står det iaf i almanackan) det kan man inte ta mi...

Av Larsson - 7 juni 2012 14:00

  Först såg det ut...   så här.   I nästa minut (nåja, kanske inte bokstavligen då ;) såg det ut...     SÅ HÄR ! !     Ohh, vad det blev fint!   Toppar man dessutom med en vätte...   ja, då blir det ju helt makalöst...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards