Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Larsson - 16 maj 2009 15:36


...vad jag har köpt! Häftig va´!?!



Jag hittade den på det stora byggvaruhuset och greps av ett kraftigt ha-begär. Visserligen insåg jag där & då att jag aldrig skulle få in det långa, tunga paketet i bilen men det var inget som hindrade mig. O nej, o nej - problem är till för att lösas!!

Åkte hem, konfererade med Pangföreståndarinnan (som jag vet äger en släpkärra) och inom några timmar var vi tillbaka på byggvaruhuset. Rackarn´s tur att vi kom när vi kom för det fanns bara en (1) kvar och det är den som nu står på min altan.

Jag monterade ihop den alldeles själv med hjälp av en mycket pedagogisk beskrivning. Det var bara vid två tillfällen som utfallet blev;

Gör om - gör rätt!


I den där kommer Grabbarna & jag framleva h e l a sommaren. Gungeligung...gungeligung :)


När jag ändå var i byggartaget så konstruerade jag detta:



Ja - vad är det jag har skapat?!? Kom igen, gissa vetja!


Tror ni att det är:


a) ett fruktlöst försök att tilläggsisolera huset

b) en koja till Grabbarna

c) ett misslyckat försök till insynsskydd

d) inget av ovanstående


Finfina priser kommer att utdelas till de/den som gissar rätt. Jodå, jag kan avslöja att 1:a priset t ex är en promenad i omgivningarna!!!

Jamen, ett sånt fint pris VILL ni väl bara inte missa...  :))




























Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards