Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Larsson - 1 september 2009 17:04


Jaha, så var det ny månad. Undras vad man ska fylla den med?


Nåja, det behöver jag nog inte klura ut idag.  Väntar jag kanske det löser sig helt automatiskt :)


Denna första septemberdag har hittills innehållit;


  • Skogspromenad tillsammmans med Inger och hennes hundar

  • Fika med Granne

Resten av dagen måste jag ägna åt hemmet. Det har nämligen blivit kraftigt eftersatt den senaste tiden. Inte bra, inte bra :(


Läget skulle kort kunna beskrivas som;


  • Hall i förfall
  • Golven har antagit karaktär av stampat jordgolv
  • På ordning-och-reda-sidan är det kaos
  • Tvättstugan är ett rent orent h-vete...

SUCK!


När jag ändå sätter igång med en redig home-make-over så kanske jag även ska inkludera mig själv.


*tittar mig i spegeln*


Ooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!


Fort, fort...nu är det bråttom...måste ha tag i en papperspåse!!!!!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards