Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Larsson - 12 december 2009 17:58


Nog hängde jag på låset alltid i morse! Kl 06.50 svängde jag in i parkeringshuset och parkerade bilen på sektion P (som i Parkering. Det gäller att göra det lätt för sig när man som jag, lider av "pyspunka" :)


Nåväl, nu skulle här minglas. Men... du hade rätt Anna!... det var ganska folktomt i lokalen vid denna tidpunkt :(

Jaha, hur fördriver man då tiden? Jo, jag tog en runda bland försäljningsmontrarna och njöööt av att kunna gå där i ensamt majestät. Sen tog jag en fika i ensamt majestät. Inte utan att man fick lite VIP-känsla ;)


Men sen...sen V Ä L D E folket in!


Jag mötte upp Karin och Anna vid vår monter. Anna riggade de tekniska installationerna för filmvisningen som skulle rulla i montern under dagen och med detta var allt klart.


  

Nästan klar - nu återstår bara att fylla montern med....



  

... många vänliga vättar och pratglada människor.


  

Alla är glada men gladast är nog Ystra :)


  

Deja visar prov på hur snäll & vänlig en vätte kan vara.


  

Söta Ystra, sicken vacker monterhund!


Vid lunchtid kände jag att jag fyllt mingel/fota/fika/prata/shoppa-kvoten och begav mig hemåt.


Nu ska Grabbarna & jag ta en liten "sväng i parken". Det snöar nämligen här och känner jag Gurra rätt så måste han bara få göra några snöänglar innan vi tar kväller :) Å kväller ska vi ta tidigt för imorgon bär det av igen till Mässan.







Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards