Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Larsson - 20 december 2009 23:11



...sätter sina spår. Jäklar så TRÖTT jag är!! För att inte tala om jyckarna...

Vi är alldeles vindtyriga alla fyra!!


Men kul har det varit och skrattat har vi gjort. Även om vi också har slitit våra hår över ljussättning som inte fungerar, över hundar som inte suttit där vi satt dem och över vädret som bara bjöd på snö, snö, ännu mera snö och inte en GNUTTA solljus

*suck*


Nåja...man får väl trolla med bilderna i diverse redigeringsprogram.


Nu återstår det att plocka & röja efter helgen och sen...ja, sen får jag parkera mig framför datorn och hoppas på att jag får ihop allt till en sevärd film. Eller...jag tror jag nöjer mig med att lägga ribban vid "film" - annars blir den nog aldrig klar ;)

 

Under tiden kan ni väl roa er med att titta på lite bilder av lekande hundar.


  

Här har vi alltså två jyckar, Gus & Quba.



  

Man ger den ena en frisbee...



  

... å sen är liksom leken igång!



  

- Men du var mig en envis en!

 

   

- Jo, det kan du tro!

 

 

- Dra du - jag står här å tänker på annat under tiden...

 

 

- Men om jag ger dig "Galna blicken" kanske du släpper!

 

 

- Nähä, inte det....


 

- Nä, vad är det där för tjuvtrix å trycka näsan urled???


 

- HA HA, jag vann!! Visserligen lite osportsligt men...är man liten FÅR man fuska!





















Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards