Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Larsson - 4 februari 2010 13:45


Jag säger bara det;


SÅÅ vackra bilder har man nog inte skådat tidigare hos veterinären!  


(och då var det inte ens jag som var fotograf ;) 


Ja, då förstår ni att det blev Guldstjärna för både armbågar och höfter.

Sen återstår det att se vad SKK gör för bedömning men det känner jag är av underordnad betydelse. Huvudsaken är att veterinär säger att det inte är några problem. Mycket, mycket bra!!

 

Mindre bra är det att jag skottat så ryggen blivit alldeles krum :( 

Inte ETT spadtag till, säger jag bara. Hädanefter plattar jag till snön med bilen och resten får Grabbarna trampa ned. Sådeså!!!!


Nu har jag inte tid längre. Måste packa. Jovisst, Larsson ska fara bort och väl borta ska hon inte skänka ens en yttepytte tanke på snö. NIX! Det blir idel barhäng, förlustelser och lättja, kantat av praliner och champagne :))


Åter om måndag.


*nynnar; Jag är en snygg brud i lyxförpackning, en tuff brud i snyggt fodral...tralalala*



 

 



Av Larsson - 4 februari 2010 07:35


"Massiva attacker på våra bloggar gör att det har varit och är, driftstörningar. Vi jobbar på att lösa detta"


Det var meddelandet man fick när man förökte logga in igår. Även idag verkar det som bloggen funkar lite svajigt.


Jädra idioter som roar sig med att sprida förstörelse över nätet. Vad är vitsen, kan man undra? Get a life!, säger jag bara...


Nog om detta.


Nu ska jag svälja mitt morgonkaffe och sen bär det av till veterinären. Quba ska få sina ben fotograferade och som en bonus, ska han också bli vaccinerad.


Håll nu tummarna för att bilderna blir de bästa veterinären sett!

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards