Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Larsson - 10 februari 2010 21:06


  


När jag återvänt från min "bortavaro" så upptäckte jag till min

stora, stora glädje att det hade utdelats award till Larsson,

eller rättare sagt till;

 

Ymer Gusten & Co


Jodåminsann! :)


Motiveringarna lyder som följer. 


Ann-Louise skrev:

Underbar blogg med fantastiska bilder!

Härlig blandning och underbart trevligt skrivet.


Lotti skrev:

Det är rappt, det är omåttligt kul, det är underhållning på allra högsta nivå.

Njut av underbart foto och missa för allt i världen inte filmerna med vovvarna i huvudrollerna.

 

Irene skrev:

Är man på dåligt humör, och det är man ju ibland, ja då måste man också läsa här då blir man ovillkorligen jätteglad bums! Är man redan på gott humör, så kan man med fördel också läsa här, för då blir man ännu gladare.

En blogg för alla tillfällen, således!

 

Thomas skrev:

För att med Larssons underbara sätt att skriva får en att skratta varje gång och samtidigt förundras av hennes skicklighet med sina hundar.

 

Nu är jag väldigt okunnig i konsten att emotta sådana utmärkelser.

Vet inte vad seden påbjuder i form av tacktal, nigningar osv,

men jag är en modig kvinna så jag tar mig för att improvisera helt enkelt...


Stort, stort tack!

En riktig gladkänsla spred sig i kroppen.

Detta inspirerar, ska ni veta! 

 

    


 

....sen vill jag bara säga att Guldbaggar & Oscarsstatyetter är klart överreklamerade.

Frågar ni mig så är det bara blaha blaha!

 

******************************

 

Nu åligger det mig att ge denna award till sju bloggar. Bloggar som JAG tycker förtjänar en utmärkelse. Här stöter jag på lite patrull...

Alltså, jag har ju mina favoriter (snyggt ordnade under rubriken LÄNKAR här på sidan) och de finns ju där "for a reason" :) och alla är de värda en award.

Men...de är fler än sju så...*bryderi bryderi*...

Jag ber att få återkomma i ärendet!


Sen skulle man även uppge sju fakta om sig själv och här blir det ju genast mycket lättare.


1. Har som mest haft fem (5) jobb. Samtidigt!

Blev liite snärjigt kan jag säga ;)


2. Har varit i Tanzania och skrivit en artikel om "Hund och veterinär". Och fått den publicerad!

Det var minst sagt, VARMT. Och annorlunda!!


3. Har gjort FN-tjänst i både Libanon och Bosnien


4. Har haft en schäfer som blev 12 år. Inte så märkvärdigt om det inte var för det faktum att hon led av en hjärtsjukdom som hunden normalt dör av innan 1 års ålder.

Detta upptäcktes när hon var åtta år och hon fick efter det bevista olika kongresser så att veterinärer skulle få lyssna på henne.


5. Är BARNSLIGT förtjust i kanelbullar!


6. Har en förkärlek till betong och rostiga saker :)


7. Kommer aldrig att se tjusningen i golf...



 







Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards