Ymer Gusten & Co

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

För information!

Av Larsson - 20 februari 2010 23:32








  

Bloggen håller stängt eftersom Larsson är insnöad.  

 
 
Irene

Irene

21 februari 2010 00:11

Hade man varit en elak människa så hade man ju undrat om det var i bokstavlig eller bildlig människa.

Men så elak är inte jag. Ånej.

Så jag nöjer mig med att hoppas att du snart tinar fram igen!

http://vastgotaspetsochtradgard.blogspot.com

 
Jeanette och Dino

Jeanette och Dino

21 februari 2010 07:45

Du är i gott sällskap iallfall! Idag får man ta tre steg upp för att komma ut ur huset istället för tre steg ned... :(

http://jeanettesochdinosblogg.blogspot.com

 
Irene

Irene

21 februari 2010 09:42

"bokstavlig eller bildlig människa"??!! Herregud, hur mycket vin hade jag kolkat i mig? MENING skulle det ju vara, och inget annat.

Det är nog jag som är insnöad...

http://vastgotaspetsochtradgard.blogspot.com

 
Ingen bild

A-K

21 februari 2010 14:06

Hmm samma tanke for genom mitt huvud, insnöad i vilken bemärkelse :-) Som sagt jag är också snäll, särskilt med tanke på att Larsson kanske går igenom tävlingsbidragen och ska utse en vinnare snart ;-)

 
Tuna

Tuna

21 februari 2010 15:09

Är man inte insnöad så är man blåst. Vilket är värst?

http://tuna.bloggplatsen.se

 
Lotti

Lotti

21 februari 2010 18:12

Ja vissa stänger ner när det kommer lite snö. Andra pulsar glatt på ändå. Ingen nämnd... men ja, vi vet ju alla vem vi pratar om.

Äh, skoja bara. Ta du lite ledigt. Bädda ner dig med alla fyra grabbarna, så ska du se att det snart tinar både bokstavligt och bildligt.

http://lottiestrin.blogspot.com

 
Anna

Anna

21 februari 2010 19:26

Ja jisses vad snö det är nu... Har lagt ut lite foton på min hemsida under rubriken "det som göms i snö..."
Hoppas du återkommer innan allt smält bort iallafall, för annars får vi nog vänta länge!

http://www.freewebs.com/stubbochsvans

 
pezze

pezze

23 februari 2010 20:16

oj.. hoppas du bara har bloggtorka nu :O

längtar efter att få se bilder på dina o andras vovvisarna :)
men ha en trevlig kväll/natt o morgon!! :)

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lars P

24 februari 2010 14:26

Nu är det väl dax att dra i hop ett gäng och åka i väg och skotta fram Larsson ur drivorna så att bloggen kommer i gång för nu börjar det att kännas lite dystert !!

 
Ingen bild

A-K

24 februari 2010 21:37

Jag anmäler mig som frivillig att skotta fram Larsson, riktigt tråkigt är det ju nu!

 
Ingen bild

Utmanaren

25 februari 2010 14:13

Är det så att detta är en listig plan av Larsson:
att stänga ner bloggen så att nån kommer och skottar....?

 
Lotti

Lotti

26 februari 2010 08:10

Jag har redan slängt in båda skyfflarna i bakluckan. Vart ska jag åka?!

http://lottiestrin.blogspot.com

 
Irene

Irene

26 februari 2010 09:42

Alltså, jag är ju inte så mycket för det där med att skotta... men jag följer gärna med utstöter uppmuntrande tillrop!

Ja, jag skulle kunna gå så långt som att tänka mig att bidra med hembakta kanelbullar.

http://vastgotaspetsochtradgard.blogspot.com

 
Kerstin

Kerstin

26 februari 2010 17:18

Det måste vara ofantliga mängder med snö hos Larsson!? Det är ju så urbota tråkigt när man inte har nån Ymer&comp-blogg att läsa. Snälla töväder gör så att snön smälter!!

http://kerstinnilsson.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larsson - 17 juni 2012 00:54

               Detta, mina vänner & bekanta och nära & kära, blir det sista inlägget i Ymer & Co.   I snart fem års tid har jag skrivit i denna blogg men nu känner jag att det är dax att avsluta. Jag vill från mitt hjärta tacka alla er s...

Av Larsson - 9 juni 2012 22:00

  Hem till mig leder ingen motorväg. Nix, här pratar vi krokig grusväg. Och kör man grusväg så går det ju inte så fort och det är bra för då hinner man se vad som finns vid sidan av vägen. Som rådjur, harar och älgar t ex.   Men ibland får man ...

Av Larsson - 8 juni 2012 11:00

    - Tja! Kan du leken Tafatt? Det går ut på att du springer och vi ska jaga ifatt dej. Fast vi kör en i taget så att du ska ha en chans, he he he     - Du menar så här?       Sen blev det ett kutande och ett springande så de...

Av Larsson - 8 juni 2012 00:00

  "Mitt sommarloooov, vad jätteskönt mitt soooommarlov ska bli..."     Nu sjunger väl inte Grabbarna precis.  Och inte har de lov heller men glädjen de känner över att sommaren är här (det står det iaf i almanackan) det kan man inte ta mi...

Av Larsson - 7 juni 2012 14:00

  Först såg det ut...   så här.   I nästa minut (nåja, kanske inte bokstavligen då ;) såg det ut...     SÅ HÄR ! !     Ohh, vad det blev fint!   Toppar man dessutom med en vätte...   ja, då blir det ju helt makalöst...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards