Ymer Gusten & Co

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Vackert ljud

Av Larsson - 31 mars 2010 20:13


Nu inför kvällens lilla rastningsrunda så gav Ymer från sig ett litet uppfordrande glädjeskall :)


Tänk att en sak som man tidigare lagt ner ett jäkla jobb på att tygla, en sak som både skapat frustration och irritation, det är nu det ABSOLUT vackraste ljud man kan höra!!!


Vilken lycka, vilken glädje! Känner mig nästan tårögd...




Fan, jag tror jag blev religiös...

 
 
Lotti

Lotti

31 mars 2010 21:18

YES!! Lycka!! Och eftersom Ymer fick så många kramar sist och du bara en litn ynka skickar jag alla kramar till dig den här gången! Fast nospussar och öronkli måste såklart delas ut till den lille Ymer gullesnutten. Jag babblar... men det är bara för att jag är sååååå glad :-D

http://lottiestrin.blogspot.com

 
Marie & Miqro

Marie & Miqro

31 mars 2010 22:02

Men, vad härligt!!! Hoppas att han är på bättringsvägen!! Vi fortsätter att hålla tummar och tassar här och fortsätter att följa bloggen så vi får veta när han blir frisk igen!
Ta hand om varandra och lycka till!

http://www.miqro.se

 
Irene

Irene

31 mars 2010 22:11

Det var ju för väl! Det ÄR något synnerligen onaturligt över en tyst liten vätte, man blir verkligen ängslig då. Kan föreställa mig att det lät som den ljuvaste musik i dina öron, att du kanske rentav sa "skäll mer Ymer, bara sjung ut!"?

Huliganen skickar ett uppmuntringsskall!

http://vastgotaspetsochtradgard.blogspot.com

 
Jeanette och Kung Dino

Jeanette och Kung Dino

1 april 2010 06:41

Härligt att höra!!! Vad glad jag blir!!! Flera skall önskar vi er i dag! ;)
När jag berättade här hemma Om Ymer utbrast lillhussen förvånat; "Skäller han? Flera gånger per dag? Han som är så lydig!"
*fnissar* Här är en lillhusse som vet att "onödiga" skall vill man inte ha... *fnissar*

http://jeanettesochdinosblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Karin med Y,D och A

1 april 2010 09:55

Härligt med västgötar som är så uttryckssfulla.
Goa Ymer, vi är så glada här från vårt lilla hörn av världen att du kan prata igen.
Önskar ett försiktigt glad påsk.
Kramar från oss alla.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larsson - 17 juni 2012 00:54

               Detta, mina vänner & bekanta och nära & kära, blir det sista inlägget i Ymer & Co.   I snart fem års tid har jag skrivit i denna blogg men nu känner jag att det är dax att avsluta. Jag vill från mitt hjärta tacka alla er s...

Av Larsson - 9 juni 2012 22:00

  Hem till mig leder ingen motorväg. Nix, här pratar vi krokig grusväg. Och kör man grusväg så går det ju inte så fort och det är bra för då hinner man se vad som finns vid sidan av vägen. Som rådjur, harar och älgar t ex.   Men ibland får man ...

Av Larsson - 8 juni 2012 11:00

    - Tja! Kan du leken Tafatt? Det går ut på att du springer och vi ska jaga ifatt dej. Fast vi kör en i taget så att du ska ha en chans, he he he     - Du menar så här?       Sen blev det ett kutande och ett springande så de...

Av Larsson - 8 juni 2012 00:00

  "Mitt sommarloooov, vad jätteskönt mitt soooommarlov ska bli..."     Nu sjunger väl inte Grabbarna precis.  Och inte har de lov heller men glädjen de känner över att sommaren är här (det står det iaf i almanackan) det kan man inte ta mi...

Av Larsson - 7 juni 2012 14:00

  Först såg det ut...   så här.   I nästa minut (nåja, kanske inte bokstavligen då ;) såg det ut...     SÅ HÄR ! !     Ohh, vad det blev fint!   Toppar man dessutom med en vätte...   ja, då blir det ju helt makalöst...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards