Ymer Gusten & Co

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Fortsatt förkylt - atjooo!!

Av Larsson - 9 maj 2010 19:31




Jag har googlat och googlat. Hela dagen har jag googlat efter ett botemedel mot denna sjukdom from hell. Det borde ju för jösse namn finnas ett piller, en kur, ett vadtusansomhelst som får snoret att förångas. Någonting som gör att man återfår sin forna glans. Eller ja....DET kanske är att önska för mycket....


Jag skulle bli mer än nöjd över ett medel som gör mig frisk och stark. På bumsen!!


Och vet ni? Jag tror faktiskt jag har hittat det. Jojomensan!! Alltså, kan det hjälpa mot halvdöda möss kan det säkert hjälpa mot förkylning :)



 
 
Ingen bild

Lars P

9 maj 2010 20:18

Har bestämt för mej att Pippi Långstrump körde med varm fotogen vid sänggående men jag tvivlar starkt att hjälper !!

 
Ingen bild

A-K

9 maj 2010 21:35

Haha den var bra, blev lite förskräckt där när fällan slog igen men det ordnade sig ju! Ta och käka lite sån cheddarost så blir du nog riktigt alert!

 
Ingen bild

Larsson

9 maj 2010 22:30

Lars P; Strunt samma, det kan inte bli värre iaf! ;)

A-K; Jomen, här ser du en som kommer att hänga på låset till affären i morgon. Kanske att det blir Jea´s affär - den öppnar ju okristligt tidigt!

 
Qsinen

Qsinen

10 maj 2010 14:08

Ha ha ha heeelt coool! Men visst måste dom väl ha använt klickerträning?

http://www.dogart.se

 
Ingen bild

Larsson

10 maj 2010 17:18

Qsinen; Eller så är det en ovanligt stark mus ;)

 
Lott

Lott

11 maj 2010 16:21

Stencool mus!

http://lottiestrin.blogspot.com

 
Irene

Irene

11 maj 2010 20:31

Hur går det med cheddarätandet? Är du inte frisk än?

http://vastgotaspetsochtradgard.blogspot.com

 
Ingen bild

Larsson

11 maj 2010 22:20

Lotti; Jag är ingen vän av sånadäringa smådjur med svans men den här...ja, den är ju faktiskt lite söt :)

Irene; Obra, kan jag säga. Magen ser ut som en edamer men frisk det är jag inte! :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larsson - 17 juni 2012 00:54

               Detta, mina vänner & bekanta och nära & kära, blir det sista inlägget i Ymer & Co.   I snart fem års tid har jag skrivit i denna blogg men nu känner jag att det är dax att avsluta. Jag vill från mitt hjärta tacka alla er s...

Av Larsson - 9 juni 2012 22:00

  Hem till mig leder ingen motorväg. Nix, här pratar vi krokig grusväg. Och kör man grusväg så går det ju inte så fort och det är bra för då hinner man se vad som finns vid sidan av vägen. Som rådjur, harar och älgar t ex.   Men ibland får man ...

Av Larsson - 8 juni 2012 11:00

    - Tja! Kan du leken Tafatt? Det går ut på att du springer och vi ska jaga ifatt dej. Fast vi kör en i taget så att du ska ha en chans, he he he     - Du menar så här?       Sen blev det ett kutande och ett springande så de...

Av Larsson - 8 juni 2012 00:00

  "Mitt sommarloooov, vad jätteskönt mitt soooommarlov ska bli..."     Nu sjunger väl inte Grabbarna precis.  Och inte har de lov heller men glädjen de känner över att sommaren är här (det står det iaf i almanackan) det kan man inte ta mi...

Av Larsson - 7 juni 2012 14:00

  Först såg det ut...   så här.   I nästa minut (nåja, kanske inte bokstavligen då ;) såg det ut...     SÅ HÄR ! !     Ohh, vad det blev fint!   Toppar man dessutom med en vätte...   ja, då blir det ju helt makalöst...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards