Ymer Gusten & Co

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

P R E S S R E L E A S E ! !

Av Larsson - 22 augusti 2010 19:38


Under nästkommande vecka kommer en uppgraderad version av denna blogg att lanseras.  

 

 

Ymer Gusten & Co - version 2.0  

    

 

 


  Produktutvecklingsansvarig säger;

- Jag är oerhört glad att den äntligen är klar! Den sista tiden har varit hektisk men jäkligt kul och jag hoppas att användarna tycker att denna version har varit väl värd att vänta på.


Det oberoende testinstitutet som provat version 2.0 uppger dock att den inte är helt felfri.

"Den dras fortfarande med en och annan barnsjukdom, som  t ex  att den inte uppdateras dagligen, att  bilder inte alltid håller någon kvalitet överhuvudtaget, att skriven text ibland kan vara allt annat än rättstavad och att innehållet ofta kan upplevas som ganska enkelspårigt, på gränsen till nördigt... "

  

På detta svarar produktutvecklingsansvarig;

- Jaha...och????

 

* * * * * * * * *

 


I den nya versionen kommer man bl a att kunna läsa;

  • Varför man inte bör lägga saker där de bör ligga
  • Vådan av att få på sig fel byxor
  • Hur man får möbler och tillhörigheter avsedda för 113 m2 att få plats på 48 m2
  • Den som gräver en grop åt andra vill ha betalt
  • Granar faller som furor

och mycket, mycket mera!


Det kommer även att förekomma bilder. Enstaka bilder. Många bilder. Bilder som föreställer både det ena och det andra. Hemmagjorda bilder. Bilder som är bortgjorda. Bilder på det mesta. Bilder på det bästa. Naturliga bilder. Onaturliga bilder osv osv osv osv osv osv.....


Om Du vill vara bland de första att se den nya versionen så börjar kön


HÄR!



 

 

  

  

  

  

 
 
Ingen bild

A-K

22 augusti 2010 21:54

Jaaa jag är först i kön!!!!

Larsson

22 augusti 2010 22:32

Bra där, A-K! Har du nu sovsäck och termos med varm dryck för man vet aldrig hur länge du måste stå där ;)

 
Bitte

Bitte

22 augusti 2010 22:23

Stå i kö? Tsssss, som om vi har tid att bry oss om din blogg eller ens märkt att den varit underdaterad. Eller nerdaterad. Kanske nolldaterad? Och trångt har vi själva hemma. Och gropar, njäe, jag vet inte. Det ska vara det där med byxorna då. Och förhoppningen att Ymer, Gusten, Quba och Hjalmar dyker upp. Förresten, har din blogg, vilken är det?

http://www.dietdog.se/dogblogg

Larsson

22 augusti 2010 22:40

Jomen, liiiite bryr du dig väl? Yttepyttelite?? Visst då....*blink, blink*

Du det där sista du skrev - "...har din blogg, vilken är det?" Förstår inte riktigt...kan det vara en hemlig kod eller är jag bara blond?

 
Ingen bild

A-K

22 augusti 2010 22:52

Jag har varken termos eller ryggsäck, får väl törsta o frysa ihjäl i kön för jag köar gärna :-)

Larsson

23 augusti 2010 00:08

SÅ talar en sann blogganhängare :)

 
Anna

Anna

22 augusti 2010 23:09

...and so you're back, from outer space...
Dä va på tiden hörru du, började undra om du flyttat till månen :D

http://www.freewebs.com/stubbochsvans

Larsson

23 augusti 2010 00:07

Jag tror iofs att månen hade varit ett bättre val av boendeplats när det kommer till uppkopplingsmöjligheter :)
Men, men...nu ska väl det vara löst (om än ngt provisoriskt) så nu ska här bloggas!

 
Jeanette och Dino

Jeanette och Dino

23 augusti 2010 06:35

Jippie! Jea blir glad! och ställer sig snällt och lydigt i kön utan att trängas. Jaarå! Sån´n är hon - lätthanterlig liksom... ;)

http://jeanettesochdinosblogg.blogspot.com

Larsson

25 augusti 2010 21:47

Å jag som trodde att en Jea tar man inte där man sätter henne!
Tänk SÅ fel man kan ha!!! :))

 
Ingen bild

Lars P

23 augusti 2010 08:24

Får väl citera Gert Fylking ÄNTLIGEN !!

Larsson

25 augusti 2010 21:45

Hej Lars P!

Hoppas allt är väl med dig och att sommaren farit varligt fram med dig och låtit dig undkomma mygg, broms & solsveda :)

 
Ingen bild

Utmanaren

23 augusti 2010 13:23

You're back!!! Äntligen kan man börja se fram mot ljusglimtar i vardagen igen!

Ser fram mot att få se finfina bilder på carport, furor som ligger som granar (?), infiltrationsbäddsgropen, VS-dragningarna och självklart den fantastiska toastolen, gärna med "gäst" sittandes på!

Larsson

25 augusti 2010 21:40

Nä, vet du vad! Vad tror du att detta är för blogg? Va?? Bilder på toabesökare...jösses HUR skulle det se ut???!!

 
B

B

23 augusti 2010 13:52

"...har din blogg..." Alltså, fattar du verkligen inte det? Inte jag heller, när jag tänker efter!

http://w

Larsson

25 augusti 2010 21:36

Ha ha ha!!!

 
Ingen bild

Dagny o.

23 augusti 2010 15:20

Välkommen tillbaka,o vad jag väntat.Kram

Larsson

25 augusti 2010 21:34

Tack! :)

 
Ingen bild

A-K

23 augusti 2010 18:31

Skulle bara kolla om jag fortfarande är behörig att kommentera, såg på Facebook att några stackare är uteslutna :-)

Larsson

25 augusti 2010 21:34

Va??? Är det nåt mankemang?? Ska jag genast kolla upp.

 
Qsinen

Qsinen

24 augusti 2010 08:15

Version 2,0! Limited edition? Vi tar plats i kön och med DN's söndagskryss kan vi sitta länge...

http://www.hundlogik.se

Larsson

25 augusti 2010 21:33

Ooonej, här blir det ingen begränsad upplaga! Nej, vi ämnar nå ut i världen. I heeeela världen, faktiskt. Det är lika bra att du skriver in det i ditt korsord. Kan säkert passa på in vid ruta "Berömd grå eminens"

 
Irene

Irene

24 augusti 2010 08:18

Nu verkar det gå att kommentera i alla fall... fast här ropas inga hej, ånej!

Men bra att du är tillbaks, rysligt bra! Skriv nu så tangentbordet glöder. Utelämna INGET. Ingen detalj är för obetydlig. Och framförallt - bilder vill vi ha! MÅNGA!!!

http://vastgotaspetsochtradgard.blogspot.com

Larsson

25 augusti 2010 21:25

Men Hejsan! då, kan du inte ropa det? Eller kanske lite käckt klämma i med ett Svejsan? Bara för att, liksom...

 
Ingen bild

Gunvor

24 augusti 2010 18:05

ÄNTLIGEN !!!!!
Ser fram emot nästkommande vecka.

Larsson

25 augusti 2010 21:20

Det gör jag också för då är jag ledig. Uj, så skönt DET ska bli!!

 
Tuna

Tuna

24 augusti 2010 20:36

Jag har ställt in mig i kön, det verkar inte vara någon trängsel än så jag får plats med min yviga svans utan problem. Kör!!

http://tuna.bloggplatsen.se

Larsson

25 augusti 2010 21:19

Du har så rätt, här finns gott om plats. Tror nog du utan kan problem kan vifta lite på din rumpa oxå. Om du känner för det, vill säga :)

 
Kerstin

Kerstin

24 augusti 2010 21:52

Det var banne mej på tiden! Jag har väntat och väntat och gett upp (nästan):(
Fast nu verkar det som om man inte väntat förgäves ändå.

http://kerstinnilsson.blogspot.com

Larsson

25 augusti 2010 21:18

Nä, nu ska det väl ändå komma uppdateringar. Fast i vilken takt, DET vet man inte :)

 
Marie & Miqro

Marie & Miqro

26 augusti 2010 01:29

Vi vill också stå i kö!! Men vilken plats hamnar vi på? Finns biljetter till oss också? *orolig*

http://www.miqro.se

Larsson

26 augusti 2010 03:09

Vill man stå i kö - då får man självklart en plats i kön. Så säger Larssons lag. Och biljetter...no worries, det är fritt insläpp :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larsson - 17 juni 2012 00:54

               Detta, mina vänner & bekanta och nära & kära, blir det sista inlägget i Ymer & Co.   I snart fem års tid har jag skrivit i denna blogg men nu känner jag att det är dax att avsluta. Jag vill från mitt hjärta tacka alla er s...

Av Larsson - 9 juni 2012 22:00

  Hem till mig leder ingen motorväg. Nix, här pratar vi krokig grusväg. Och kör man grusväg så går det ju inte så fort och det är bra för då hinner man se vad som finns vid sidan av vägen. Som rådjur, harar och älgar t ex.   Men ibland får man ...

Av Larsson - 8 juni 2012 11:00

    - Tja! Kan du leken Tafatt? Det går ut på att du springer och vi ska jaga ifatt dej. Fast vi kör en i taget så att du ska ha en chans, he he he     - Du menar så här?       Sen blev det ett kutande och ett springande så de...

Av Larsson - 8 juni 2012 00:00

  "Mitt sommarloooov, vad jätteskönt mitt soooommarlov ska bli..."     Nu sjunger väl inte Grabbarna precis.  Och inte har de lov heller men glädjen de känner över att sommaren är här (det står det iaf i almanackan) det kan man inte ta mi...

Av Larsson - 7 juni 2012 14:00

  Först såg det ut...   så här.   I nästa minut (nåja, kanske inte bokstavligen då ;) såg det ut...     SÅ HÄR ! !     Ohh, vad det blev fint!   Toppar man dessutom med en vätte...   ja, då blir det ju helt makalöst...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards