Ymer Gusten & Co

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2010

Om man inte...

Av Larsson - 27 augusti 2010 00:13


...är noga med vilka byxor man tar på sig på morgonen då kan det hända att man kommer hem med en sån här...


 


Himmel & plättar så det kan gå ;) 

 
 
Marie & Miqro

Marie & Miqro

27 augusti 2010 00:59

Jaha... nu fattar jag... Oj vad det tog tid *skäms lite* men bättre sent än aldrig :D

http://www.miqro.se

Larsson

27 augusti 2010 02:10

Visst är det jobbigt när man inte kommer ur ett "tankespår"? Och när man sen kommer på rätt spår då tittar man snabbt över axeln för att kolla att ingen såg att man tänkte "fel" :))

 
Jeanette och Dino

Jeanette och Dino

27 augusti 2010 07:17

Jea har också impulshandlat en liknande tidigare. Men jag garanterar dig att du kommer att behöva en med fyrhjulsdrift om du ska bo "Mitt i skogen". Vardagslyx kallar jag det att veta att man alltid kommer ut till stora vägen. Grattis till inköpet, du kommer inte att ångra dig, och du kommer aldrig vilja ha en "vanlig" bil igen. /Jea who loves 4x4

http://jeanettesochdinosblogg.blogspot.com

Larsson

27 augusti 2010 20:05

Nu var ju förra bilen också begåvad med drift på alla fyra hjulen och har man vant sig vid att man inte behöver någon väg för att ta sig fram...ja, då vill man ha det så även i fortsättningen :)

 
Ingen bild

A-K

27 augusti 2010 07:41

Kan det vara så att Larsson råkat få på sig spenderarbyxorna? Hmm jag tror jag har såna på mig varje dag :-) Ja nu köper jag inte nya bilar varje dag men andra mycket välbeövliga saker....

Larsson

27 augusti 2010 19:57

Absolut, jag tror dig! Säker vääääldigt välbehövliga saker...

 
Ingen bild

A-K

27 augusti 2010 08:03

Har du likadana byxor som "Pojken med guldbyxorna" får du gärna köpa en ny bil till mig också!!!

Larsson

27 augusti 2010 19:54

Nix, några sådana byxor äger jag inte. Men jag kan ju försöka gräva djupt i de jag har, kanske att det kan räcka till en liten, liten trampcykel modell tre hjul. DÅ skulle du väl bli glad?

 
Ingen bild

Ia

27 augusti 2010 09:27

Våran lilla Avvi åkte på borrelia i juli, det har inte varit så kul.
Hon började halta än på det ena benet, än på det andra. Vet. konstaterade borrelia och hon gick på antibiotika i tre omgångar. Det hjälpte bara tillfälligt. Nu får hon cortison och äntligen känner vi igen vårt pigga lilla vätte. Bra att du behåller din sida som den är, man ska inte ändra ett lyckat koncept! Lycka till med ditt nya hem!

Larsson

27 augusti 2010 19:50

Tack!!
Så bra att hon piggade på sig till slut!

 
Jenny

Jenny

27 augusti 2010 10:00

Kör försiktigt med nya vrålåket Larsson! Ps Jag fattade direkt! *sträcker på mig och känner mig mycket smart* Ds

http://www.lydnadsladyn.blogspot.com

Larsson

27 augusti 2010 19:46

Haha, inga blonda slingor där alltså ;)

 
Bitte

Bitte

27 augusti 2010 11:51

Se där jag, spenderat! Jag har faktiskt flera par såna byxor och tycker att det är ganska kul. Förför allt gillar jag att shoppa bilar. Och hundar. Och..., alltså: grattis till bilen som aldrig kommer att ha några fel och problem någonsin.

http://www.dietdog.se/dogblogg

Larsson

27 augusti 2010 19:46

Men Bitte, HUR kunde du veta att jag köpt just en sån bil?!? Är du släkt med Saida eller? Jovisstserru, "aldrig trasig", "problemfri" var de första punkterna som stod på kravspecen. Och bilhandlaren lovade att just de punkterna stämde in på den här bilen. Trevlig var han också, bilhandlaren....

 
Tuna

Tuna

27 augusti 2010 12:26

Såna där spändérbyxor är bra att ha ibland när man ska handla stora saker.

http://tuna.bloggplatsen.se

Larsson

27 augusti 2010 19:40

Ja, de är ju det. Synd bara att inte alla ens byxor är av den sorten...

 
Ingen bild

Lars P

27 augusti 2010 15:31

Tycker mej se på bilden att Larsson har slagit till och köpt en Skoda Yeti !!Får gratulera till nya huset ! Och Grabbarna ser ut att vara i fin form !!

Larsson

27 augusti 2010 19:38

Njaae...nu tror jag allt att du får göra en rekond av glasögonen!
Det är nämligen en Octavia Scout. Syns ju JÄTTETYDLIGT på bilden, tycker jag ;)

 
Ingen bild

Utmanaren

27 augusti 2010 16:33

Fina bilen!! Nyfiken på hur resten av den ser ut!

Larsson

27 augusti 2010 19:33

Resten?! Nu blir jag osäker, vad menar du med "resten"???

 
Ingen bild

Karin med Y, D och A

27 augusti 2010 17:26

Spenderbyxorna alltså...... kul brallor.

Larsson

27 augusti 2010 19:31

Jättekul brallor :)

 
Ingen bild

A-K

27 augusti 2010 19:53

Har du lagt in nån slags censur i kommentarsfunktionen? Jag skrev en kommentar eller två i morse och dom har inte publicerats. Snyft!!

Larsson

27 augusti 2010 19:57

Jäkt & stress...jag skyndar mig ALLT jag kan!!!!!! *flås, flås, pust*

 
Ingen bild

Behöver ledarhund......

27 augusti 2010 19:57

Men va f-n nu helt plötsligt ser jag min kommentar från i morse, undrar om vi kan få grupprabatt på glasögonrekond?

Larsson

27 augusti 2010 19:59

Kolla om ni kan få rabatt på nåt laid-back-piller oxå!!

 
Ingen bild

Trög

27 augusti 2010 20:06

Laid-Back??

Larsson

27 augusti 2010 21:34

Is-i-magen-piller, Ta-det-med-ro-piller, Ingen-jäkt-å-stress-piller osv mm osv

 
*mycket smart och liten i käften*

*mycket smart och liten i käften*

27 augusti 2010 21:53

Familjerabatt kanske ;)

http://www.lydnadsladyn.blogspot.com

 
Ingen bild

En lugn och sansad människa

28 augusti 2010 12:15

Nu kommer mitt kommenterande fortsättningsvis bli mycket mer balanserat, jag har skurat glasögonen med svinto och köpt flera kilo lördagsgodis med huvudingrediensen bensodiazepin :-D

Larsson

28 augusti 2010 18:29

Utmärkt! Jag känner lugnet :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larsson - 17 juni 2012 00:54

               Detta, mina vänner & bekanta och nära & kära, blir det sista inlägget i Ymer & Co.   I snart fem års tid har jag skrivit i denna blogg men nu känner jag att det är dax att avsluta. Jag vill från mitt hjärta tacka alla er s...

Av Larsson - 9 juni 2012 22:00

  Hem till mig leder ingen motorväg. Nix, här pratar vi krokig grusväg. Och kör man grusväg så går det ju inte så fort och det är bra för då hinner man se vad som finns vid sidan av vägen. Som rådjur, harar och älgar t ex.   Men ibland får man ...

Av Larsson - 8 juni 2012 11:00

    - Tja! Kan du leken Tafatt? Det går ut på att du springer och vi ska jaga ifatt dej. Fast vi kör en i taget så att du ska ha en chans, he he he     - Du menar så här?       Sen blev det ett kutande och ett springande så de...

Av Larsson - 8 juni 2012 00:00

  "Mitt sommarloooov, vad jätteskönt mitt soooommarlov ska bli..."     Nu sjunger väl inte Grabbarna precis.  Och inte har de lov heller men glädjen de känner över att sommaren är här (det står det iaf i almanackan) det kan man inte ta mi...

Av Larsson - 7 juni 2012 14:00

  Först såg det ut...   så här.   I nästa minut (nåja, kanske inte bokstavligen då ;) såg det ut...     SÅ HÄR ! !     Ohh, vad det blev fint!   Toppar man dessutom med en vätte...   ja, då blir det ju helt makalöst...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards