Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Larsson - 8 september 2010 06:03


I gårmorse när jag kom hem så hade någon pyntat min gran.



Måste ha varit slitigt för vem det nu än var, att få till allt det där bara över en natt!

Undrar vem det kan ha varit? Jag tror inte på Hjalmar för så händig är inte han. Inte så tålmodig heller för den delen. Nä, jag riktar alla mina misstankar mot den här individen...


Jamen, se själva! Det är ju liksom stämplat SKYLDIG! över hela uppenbarelsen.


Snart ringer det ut från det här arbetspasset. Ska bli skönt! Känner att jag inte riktigt har tid att jobba. Och då menar jag, jobba på jobbet. Nej, jag har ju jobb hemma så jag klarar mig ;)

De senaste dagarna har jag bl a målat en spalje. Och det har tagit tid, ska jag säga. Kan inte begripa att det kan finnas så många sidor på en rund stång!!!


Före och...


...efter!


    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards