Ymer Gusten & Co

Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Hjärteträff

Av Larsson - 1 december 2010 05:12

Aj, aj, aj - de här bilderna vred då om hjärtat. Rejält!! Tulle liten....

  


www.icanhascheezburger.com

 
 
Bitte

Bitte

1 december 2010 13:16

Just det! Katt ska man ha nu när det är kallt och ruggigt. Frågan är ju bara hur man får Husse med på den vagnen igen? Förra gången funkade det att bara sätta kattungen på köksgolvet men det går han nog inte på en gång till. Tips?

http://www.dietdog.se/dogblogg

Larsson

1 december 2010 18:27

Varför skulle inte det funka?? Du vet väl att karlar ibland kan vara lite...hm...ja, helt enkelt lite långsamma i tanken och när han väl kommer ihåg / känner igen situationen, då har kattrackarn fyllt året! :)

Jaha, det var dagens tips från coachen. Imorgon är jag åter redo att bistå med synnerliga kloka råd. Just try me!!

 
Jeanette och Dino

Jeanette och Dino

1 december 2010 16:09

Men så sött! ♥

http://jeanettesochdinosblogg.blogspot.com

 
Bitte

Bitte

2 december 2010 12:22

Så här säger han: så länge vi fortfarande har klösmärken kvar kommer ingen ny katt över tröskeln. Betyder det att man ska langa in kattstackaren genom fönstret då, tror du?

http://www.dietdog.se/dogblogg

Larsson

2 december 2010 14:57

Okej, jag förstår - han har alltså tröskeln som en gräns. Då tycker jag att förslaget med fönstervägen är ett alternativ. Genom ventilationsgallret i grunden är ett annat förslag. Annars kan du ju helt sonika klä ut kattskrället till Tomte och låta den komma genom skorstenen!

Det sista kännner jag är vattentätt. För inte skulle han väl ge sig till att kasta ut självaste Tomten??

 
Qsinen

Qsinen

3 december 2010 19:21

Här öppnar man kommentarrutan för att låta hjärtat blöda av hjärtskärande valpkärlek och hamnar mitt i skottgluggen för knivsluga råd designade av kvinnlig tusenkonst. Och jag går givetvis igång. Blödande hjärta eller kvinnlig list kan väl gå på ett ut!

Men jag säger bara: Ställ karln inför "Fullbordat faktum"! En viss förklädnad låter ju lysande och tomtetemat känns väldigt aktuellt och därmed trovärdigt.

http://www.dogart.se

Larsson

3 december 2010 20:20

Där hör du, Bitte! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larsson - 17 juni 2012 00:54

               Detta, mina vänner & bekanta och nära & kära, blir det sista inlägget i Ymer & Co.   I snart fem års tid har jag skrivit i denna blogg men nu känner jag att det är dax att avsluta. Jag vill från mitt hjärta tacka alla er s...

Av Larsson - 9 juni 2012 22:00

  Hem till mig leder ingen motorväg. Nix, här pratar vi krokig grusväg. Och kör man grusväg så går det ju inte så fort och det är bra för då hinner man se vad som finns vid sidan av vägen. Som rådjur, harar och älgar t ex.   Men ibland får man ...

Av Larsson - 8 juni 2012 11:00

    - Tja! Kan du leken Tafatt? Det går ut på att du springer och vi ska jaga ifatt dej. Fast vi kör en i taget så att du ska ha en chans, he he he     - Du menar så här?       Sen blev det ett kutande och ett springande så de...

Av Larsson - 8 juni 2012 00:00

  "Mitt sommarloooov, vad jätteskönt mitt soooommarlov ska bli..."     Nu sjunger väl inte Grabbarna precis.  Och inte har de lov heller men glädjen de känner över att sommaren är här (det står det iaf i almanackan) det kan man inte ta mi...

Av Larsson - 7 juni 2012 14:00

  Först såg det ut...   så här.   I nästa minut (nåja, kanske inte bokstavligen då ;) såg det ut...     SÅ HÄR ! !     Ohh, vad det blev fint!   Toppar man dessutom med en vätte...   ja, då blir det ju helt makalöst...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards