Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Larsson - 9 september 2011 22:39


Nu är det fredagsmys hos Larsson vill jag lova!! (som oxå tillhör utropstecknets fan club ;) 


Har grundat med ost och vin av det röda slaget och nu blir det snart hopp i säng.

Jodåsåatt, ibland får man till det! :)


Vill passa på att slänga ut några bilder på mina alltid så alerta och tjänstvilliga vakthundar.


Ymer "Come on, punk!" Ysterkvist


Gusten, the great guard


 

 Make my day-Quba


Sen får ni också ett bonusfoto att njuta av. Jag har valt att kalla det;


                             Mossa på sten  



Det var det för denna gång.


Nu ska jag, som sagt, hoppa i säng som, by the way, för första gången står i mitt NYA sovrum. Precis så, mitt ALLDELES NYA sovrum!


Nu ska här premiärsovas :)


* * *


Vaddå... "om jag ska sova"?

Klart jag ska sova. Vad trodde NI jag skulle göra???


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards