Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Larsson - 11 september 2011 22:55


I lördags var det dax att infinna sig som åhörare på en skyddskurs för Frida och Jonas Wallén. Det här var inte en direkt följd av händelsen häromnatten utan var planerat sen länge, men lägligt kom det, det kan jag inte sticka under stol med ;)


Jag har ju klurat på vad jag & Quba ska träna och skydds är en bruksgren som jag aldrig varit i närheten av förut. Kunde ju vara kul att fylla den kunskapsluckan, tänkte jag.


Nu blev det inget av med åhörarbiten eftersom jag blev erbjuden att gå med Quba då de hade ett återbud. Klang & jubel, tänkte jag och tackade JA! JA! JA! till erbjudandet :)


Nu börjar klockan pinna på och imorgon går reveljen i ottan så jag berättar mera en annan dag. Tills dess bjuder jag på två "smakprov" ;)


Sådan herre, sådan hund och like förundrade var de över detta med skyddsträning :D


Men järnspikar - har ni NÅGONSIN skådat något så vackert?!? sa hon som inte kunde stava till blugsammhett :)

Av Larsson - 11 september 2011 18:41



Jessika (hon med www.rottisar.eu ) undrade var "Hasta la vista" Helmer var någonstans.

- Helmer??? tänkte jag lite förbryllat, men kom sen på att hon måste ju ha menat Hjalmar. Jodå, jag är inte bara blond, jag är snabbtänkt också ;)

 

Nu ÄR det ju inte så konstigt att det blir en viss förvirring när det gäller namnet på min fyrfota lurviga vän, han har ju uppträtt under både Tjocka Trisse, Pansarkatten, Missen och Kattrackarn´ så att lägga till ett Helmer gör ju varken till eller ifrån :)


Men som svar på din undran Jessika, här är han!




Fast nu blir jag liiite osäker, är det verkligen han?!? Tycker liksom det saknas nåt...kan bara inte sätta fingret på vad det kan vara...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards