Ymer Gusten & Co

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Vätte möter schäfer - del I

Av Larsson - 30 september 2011 00:00


Nu har det blivit en annan dag och här kommer, som utlovat, berättelsen:


Vätte möter schäfer - del I

 

- Vet du - du är ju bara såååå snygg!

 

- Äsch, det där säger du väl till alla.

 

- Nääe, jag menar verkligen att du har A L L T ! !

 

-  Du har ett eldigt humör...

 

- Du har en grym...

 

- taktkänsla!

 

- Dina röstresurser är det inget fel på

 

- Du har humor

 

- Och väldigt, VÄLDIGT stora tänder...

 

- och en...en...annorlunda andedräkt

 

- Så - jag är nog allt lite kär i dig!   

 

 

  

 
 
Jeanette

Jeanette

30 september 2011 03:56

Underbara bilder <3

http://www.dizza.se

Larsson

30 september 2011 06:12

Tack! :)

 
Irene

Irene

30 september 2011 08:18

Åh! En långbent blondin, de är de allra bästa, det tycker Huliganen också. Sen så tänker jag att med så ljuvligt stora öron som på båda kontrahenterna så måste ju familjelyckan så småningom resultera i en liten helikopter?

http://vastgotaspetsochtradgard.blogspot.com

Larsson

30 september 2011 21:45

Eller en radarstation *fniss, fniss*

 
Anna

Anna

30 september 2011 08:33

Kan inte annat än att hålla med - verkligen underbara bilder. Hur söt är han inte, Gurra :)
Tror nästan Casanova-brorsan ligger i lä här!

http://www.stubbochsvans.webs.com

Larsson

30 september 2011 21:43

Tack!

Ja, det är nästan så man kan tro att det blev någon förväxling med namnet på de där två ;)

 
Ingen bild

Karin med Y,D o A

30 september 2011 09:49

Så fint och så bra! Larsson, du har både stil och finess.

Larsson

30 september 2011 21:42

Du är snäll du Karin!

Gurra hälsar till tjejerna. Ja, det gör Ymer och Quba också, men mest är det Gurra.

Jösses, den jycken är som en gammal sjöman - en tjej i varje hamn/vik/vrå :)

 
Ingen bild

Anki

30 september 2011 11:35

Ha det så trevligt i helgen.

Larsson

30 september 2011 21:39

Tack! Är på plats nu och både boendet och vädret är super så det här kan inte bli annat än lyckat.

 
Ingen bild

A-K

30 september 2011 13:39

Undrar om det blir bröllop i del 2? :)

Larsson

30 september 2011 21:37

Eller valpar? Eller kanske båda delarna??

Fast känner jag Gurra rätt så blir det nog bara ett sånt där modernt one night stand :))

 
Jenny & Snask

Jenny & Snask

30 september 2011 18:40

Lööövely!

http://äsch

Larsson

30 september 2011 21:35

Ja, Gurra vill så gärna dela med sig av sina bästa raggningstips till systersonen ;)

 
Ingen bild

Qsinen

3 oktober 2011 12:25

Den här bildsviten stövlar rätt in på favoritlistan! Andra bilden är helt oemotståndlig. Och sista, o femte o sjunde o ALLA!
Man förstår direkt att det handlar om teknik, avancerad sådan med väl smord smörningsförmåga och man känner hur Oj Oj har inte en chans hon faller som en fura, sitter som en snärjd fluga. Tänk om man vore en snygg långbent blond Schäfer...

Larsson

3 oktober 2011 20:49

Precis!! Återigen är det fastställt att ingen, och då menar jag INGEN!, kan motstå en spets modell Västgöta :)

 
Annika

Annika

4 oktober 2011 10:15

Nu äntligen har jag fått se dessa ljuvliga, underbara bilder (fungerar inte i min mobil, morr...) och sitter här med ett stort småleende på läpparna! Vilken underbar början på en kärlekshistoria - ser fram emot att få läsa fortsättningen.

http://quiltar-och-silver.blogspot.com

Larsson

4 oktober 2011 22:06

Hej Annika, kul att du tittar förbi! Och visst, fortsättning följer. Vilken dag som helst ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larsson - 17 juni 2012 00:54

               Detta, mina vänner & bekanta och nära & kära, blir det sista inlägget i Ymer & Co.   I snart fem års tid har jag skrivit i denna blogg men nu känner jag att det är dax att avsluta. Jag vill från mitt hjärta tacka alla er s...

Av Larsson - 9 juni 2012 22:00

  Hem till mig leder ingen motorväg. Nix, här pratar vi krokig grusväg. Och kör man grusväg så går det ju inte så fort och det är bra för då hinner man se vad som finns vid sidan av vägen. Som rådjur, harar och älgar t ex.   Men ibland får man ...

Av Larsson - 8 juni 2012 11:00

    - Tja! Kan du leken Tafatt? Det går ut på att du springer och vi ska jaga ifatt dej. Fast vi kör en i taget så att du ska ha en chans, he he he     - Du menar så här?       Sen blev det ett kutande och ett springande så de...

Av Larsson - 8 juni 2012 00:00

  "Mitt sommarloooov, vad jätteskönt mitt soooommarlov ska bli..."     Nu sjunger väl inte Grabbarna precis.  Och inte har de lov heller men glädjen de känner över att sommaren är här (det står det iaf i almanackan) det kan man inte ta mi...

Av Larsson - 7 juni 2012 14:00

  Först såg det ut...   så här.   I nästa minut (nåja, kanske inte bokstavligen då ;) såg det ut...     SÅ HÄR ! !     Ohh, vad det blev fint!   Toppar man dessutom med en vätte...   ja, då blir det ju helt makalöst...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards