Ymer Gusten & Co

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Hurraaaaaaaa!!

Av Larsson - 23 januari 2012 19:28


 


Grattis Ymer!


* * * *


Jodå, idag har vi födelsedagsfirat och firandet bestod i 1) snöig morgonpromenad, 2) snöig lunchpromenad i sällskap av granne och Putte, Loxi, Mini, Jammie, Ofelia och 3) märgben och fiskbullar. Jo, jag kan hålla med - kombon märgben/fiskbullar kanske inte är vad man bjuder på i normala fall men...tja, nu är ju inte Ymer någon som man rubricerar som normal :)


När det nu är hans födelsedag så slänger jag in några bilder också.


På Hjalmar...


 


- Ett däck...hm, det skulle man ju kunna hoppa upp på!  


- Vänta lite...v a r f ö r  skulle jag göra det?!  


  
- Phu!! Tur jag kom till insikt, kunde ju ha tappat flera mikrogram i vikt.


forts följer...

     

 
 
Ingen bild

Tomten

23 januari 2012 21:17

Grattis Ymer på födelsedagen!!!!

Larsson

23 januari 2012 23:51

Tax så mycket! säger Ymer och tycker att Tomten borde skicka en motion till Riksdagen om att det införs en julafton varje månad.

Om jag ska äta så där mycket gröt vill jag ha utdelning för det mer än en (1) gång per år!
Förstått?! gnölar Ymer och snörper på nosen.

 
Ingen bild

Gunvor

23 januari 2012 22:05

Ett fyrfaldigt Vov gånger fyra, från fyra tjejer, till stiliga Ymer

Larsson

23 januari 2012 23:44

Tack & bock, säger Ymer (för han är ju en artig grabb - mattes anm.)
Sen undrar han om ni är intresserade av ett signerat idolfoto...
*men YMER, du är inte lite fräck du!!!*

Jag ber så mycket om ursäkt för min något framfusige vätte!

 
Kerstin

Kerstin

24 januari 2012 14:36

Grattis Ymer!!! Å sen är jag så glad över att ni är tillbaka :-)

http://kerstinnilsson.blogspot.com

Larsson

24 januari 2012 16:40

Ymer säger: Tack! och jag säger: Känns gott att ha kommit i fas igen och få göra annat än bara jobba, jobba, jobba, jobba, jobba...

 
Irene och Huliganen

Irene och Huliganen

25 januari 2012 16:44

vi vill för det första framföra:

VÅRT INNERLIGASTE OCH NÅGOT FÖRSENADE GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA YMER!!

samt att:

den därade Hjalmar, han verkar ju vara en smart och begåvad katt. Nästan så man tror han är vätte han med.

http://vastgotaspetsochtradgard.blogspot.com

Larsson

25 januari 2012 21:56

Ymer han tackar allra ödmjukast och säger att det är bra med försenade grattisar. På det viset kan man ju vara i fokus flera dagar i rad, säger han och ser klurig ut.

Jojo, det är Ymer i ett nötskal det :)
(mattes anm)

 
Ingen bild

A-K

26 januari 2012 23:01

Haha "tax så mycket" du är rolig du Ymer!! Självklart ska jag skriva till riksdagen med krav att det ska införas julafton och födelsedag VARJE månad!! PS: jag vill gärna ha ett signerat idolfoto!!!!!

Larsson

27 januari 2012 08:30

Fixar jag! (läs; Morsan) Ska bara öva på min namnteckning först.

 
Marie & Miqro

Marie & Miqro

27 januari 2012 00:10

Först vill vi passa på att gratulera härliga Ymer på födelsedagen även om vi är några dagar sena... Sen vill vi säga att vi tycker att det är HIMLA kul att läsa din härliga blogg igen! Och avslutningsvis vill Franz hälsa till Hjalmar att det var tur att han tog sitt förnuft till fånga. Några magra katter vill vi inte veta av hälsar Franz ;)

http://www.miqro.se

Larsson

27 januari 2012 08:23

För att inte tala om hur HIMLA kul det är att du & Miqro fortfarande följer bloggen!! Och Franz, förstås ;)
Hjalmar låter hälsa att han tycker att Franz verkar vara en katt av det klokare slaget :)

 
Ingen bild

Karin med Deja o Alva

27 januari 2012 10:15

GRATTIS FINA YSTERKVIST från tre damer, en tvåbent och två fyrbenta.

Larsson

27 januari 2012 13:44

HURRA!!! utropar Ymer av glädje över att få ännu fler gratulationer.

Sen undrar han om de däringa fyrbenta brudarna vill ha lite herrsällskap?

Psst...du Karin, låt honom kalla sig "herre". Säg inget om det där med kulpåsen...okej?

 
Marie & Miqro

Marie & Miqro

30 januari 2012 22:09

En hälsning till Hjalmar från Franz. Sån här mage ska en riktig katt ha..... http://missbilder.miqro.se/#19.67 ;)

Klart att vi följer din blogg! Mer underhållande läsning får man ju leta efter (och varför göra det när man har din blogg?)

http://www.miqro.se

Larsson

31 januari 2012 09:38

Hahaha, men hur frän var inte han då! :)

Du är allt en sann supporter du. Tack!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larsson - 17 juni 2012 00:54

               Detta, mina vänner & bekanta och nära & kära, blir det sista inlägget i Ymer & Co.   I snart fem års tid har jag skrivit i denna blogg men nu känner jag att det är dax att avsluta. Jag vill från mitt hjärta tacka alla er s...

Av Larsson - 9 juni 2012 22:00

  Hem till mig leder ingen motorväg. Nix, här pratar vi krokig grusväg. Och kör man grusväg så går det ju inte så fort och det är bra för då hinner man se vad som finns vid sidan av vägen. Som rådjur, harar och älgar t ex.   Men ibland får man ...

Av Larsson - 8 juni 2012 11:00

    - Tja! Kan du leken Tafatt? Det går ut på att du springer och vi ska jaga ifatt dej. Fast vi kör en i taget så att du ska ha en chans, he he he     - Du menar så här?       Sen blev det ett kutande och ett springande så de...

Av Larsson - 8 juni 2012 00:00

  "Mitt sommarloooov, vad jätteskönt mitt soooommarlov ska bli..."     Nu sjunger väl inte Grabbarna precis.  Och inte har de lov heller men glädjen de känner över att sommaren är här (det står det iaf i almanackan) det kan man inte ta mi...

Av Larsson - 7 juni 2012 14:00

  Först såg det ut...   så här.   I nästa minut (nåja, kanske inte bokstavligen då ;) såg det ut...     SÅ HÄR ! !     Ohh, vad det blev fint!   Toppar man dessutom med en vätte...   ja, då blir det ju helt makalöst...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards