Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Larsson - 29 januari 2012 22:26


På tal om ingenting, vad säger ni om att delta i en tävling?


Eller tävling och tävling...mera en omröstning (fast utan "om" då ;)


Hursom, så här ligger det till;


Jag har en idé om att tapetsera en vägg i min nya hall men jag kan inte bestämma mig och det är här som du som läsare, kan göra skillnad!


Så här tänkte jag att det skulle gå till;


1. Betrakta nogsamt de olika alternativen (klicka på resp bild för STOR version)


2. Lämna en kommentar med alternativet Du tycker jag ska välja, motivera gärna!




        

Alt 1                                Alt 2                               Alt 3



           

Alt 4                                  Alt 5


Det alternativet som får flest röster kommer sedan att förgylla min hall.

...tror jag :)



Nå, vad säger ni? Låter skoj va´?!



Ja, jag visste väl att ni skulle vara "på" :)



Vem vet, det kanske rent av kan vara lönsamt att delta.

Ni som följt bloggen under en längre tid vet ju att jag brukar vara oootroligt frikostig *host, host* med finfina priser när det kommer till tävlingar och sånt...


Nämen, vad väntar ni på? Sätt igång och rösta vettja!!!

Av Larsson - 29 januari 2012 00:07


Hm... jag vet inte vad ni tycker men jag ser en viss likhet med Hjalmar. 

Attitydsmässigt, menar jag då ;)



 

 



































Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards