Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Larsson - 6 februari 2012 19:30



Idag gick startskottet för målning och tapetsering av delar av det Larssonska hemmet (JIIIHOOOO!! säger jag bara :)  och därmed är alltså tapetröstningen avgjord.

 

 

STORT TACK alla ni som tog er tid att rösta! 

Det förgyller ens liv som bloggare att ha såna engagerade läsare som ni, det ska ni veta!!   

  


   

Men eftersom jag är en tyken en, så kommer jag inte avslöja vilken tapet som gick vinnande ur röstningen. Nääe, jag kommer att hålla er på halstret ännu några dagar. Jag vill ju ha möjlighet att lägga ut bildbevis, förstår ni väl. Och klura ut priser - om man nu delar ut priser när det kommer till röstning? Hm...här måste jag nog läsa på, kanske kolla vad Ribbing tycker. Vore ju ett elände om man inte följde gängse praxis när det kommer till sådana här viktiga tillställningar! Kunde ju sluta med att jag fick säga upp personnumret och flytta djupt ut i skogen.


Men vänta lite...


... jag BOR ju redan där!!


HA, då kvittar det ju lika vad eller hur jag gör :))


* * * * * * * *


Idag har Quba och jag tränat lite - den frusna sjön är en fantastisk träningsplan! Det blev lite stadgeövningar, lite explosivitet och sen övade vi även "Munkorg". Det här med munkorg är ju inget som hunden är född att gilla och jag är mån om att han har/får rätt känsla i kroppen när han bär den, att han inte känner en begränsning utan att den ger en lika stor lustkänsla som t ex spårselen. 

Så, vi har flitigt kört klick & karamell och nu bjuder han på att stoppa in nosen i korgen och han har också fått bära den i kortare sekvenser vid stillsittande.  Och jag tycker mig nog kunna ana en liten machokänsla hos honom...





 

Oh oh...bad idea messing with The German...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards