Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Larsson - 30 mars 2012 00:35


Idag har vi haft en dagen-efter-födelsedagen-dag. Inte för att det blev så mycket till kalas igår (tårta är väl inte att rekommendera som botemedlet mot ont i magen ;) utan helt enkelt för att det faktiskt är dagen efter födelsedagen :)


Men oavsett kalas eller inte så vill Gusten TACKA för alla gratulationerna! Sånt gör gott för en vättemage i olag, låter han hälsa och lägger samtidigt av en rökare (kära läsare, jag ber tusen och hundra om ursäkt å min hunds vägnar!) som får Ymer & Quba att rymma till annat rum och mig att slänga upp altandörren på vid gavel.

Gusten själv...han ligger kvar i soffan till synes oberörd över odören.

Jeeezuus Gurra, har fått noskvalster oxå?!?!

 

I övrigt har det också varit en dag med bakslag, våren har tydligen tagit kompledigt och kallat in vinterns som vikarie. Brrr!!


Tur då att man inte hängt undan vinterjackan utan kunde trotsa vädret. Det blev promenad med Grabbarna Grus och spår och lite lydnadsträning med Quba.


Sen har jag också ägnat dagen till att boka in några träningspass och även anmält mig till några dagars sökläger. Ja, nu är det ju inte jag som ska söka utan Tysken. Det är iaf min plan. Vad Tysken har för plan är i skrivande stund okänd.


Nu börjar klockan slå sent och det känns som det är dax att luta huvudet. Det är ju en dag imorgon också. Får man hoppas :)


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards