Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Larsson - 24 april 2012 20:43


En hel dags utomhusarbete gör att...tja, man känner att man lever, om jag säger så.


Jag har en rygg - ingen tvekan!

Jag har två överarmar - absolut!!

Jag har ett ansikte - knallrött!!!


Men det var det värt! Nu är de gräsliga vindfällorna ett minne blott, högarna med gammalt virke som förre ägaren lämnade efter sig har gått upp i rök och högen med kluven ved...jamen, vi pratar Mount Everest!! :)


Grabbarna Grus har roat sig med att gnaga märgben, letat boll och för första gången i år, letat upp skugga för att vila middag. En riktig mysdag, alltså :)


Nu var det inte bara jag och Grabbarna som uppehöll sig på tomten idag. Nej, vi fick sällskap...


 

av de här!


För dig som nu trycker näsan mot skärmen och känner en viss osäkerhet över vad som EGENTLIGEN visas på bilden så kommer facit.  

Imorgon ;)




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards