Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Larsson - 4 juni 2012 20:53


15 juni - skyddsträning heldag

26 juni - skyddsträning heldag

21 juli - skyddsträning heldag

22 juli - skyddsträning heldag

 7 aug - skyddsträning heldag

17 - 19 aug - skyddsläger


Däremellan måste jag vara flitig med spår-, lydnad- och konditionsträning för att fram mot sensommaren vara i form för tävling. Om jag nu får till den mentala biten. På mig själv då, vill säga ;) Har nämligen fått någon noja när det gäller platsliggningen och de nya (ja, nu är de väl inte så nya längre...) reglerna om gula och röda kort och rapportering och avstängning. Inte för att jag haft någon hund som ställt till det på en platsliggning och inte för att Quba inte ligger på träning men i tävlingssammanhang är han ju ett oprövat kort.


Man skulle ju tycka att jag med min pyspunka och hjärnsmälta inte skulle fastna i ett sånt värsta-scenario-tänk. Att det, liksom alla andra tankar jag försöker tänka, bara skulle rinna iväg utmed hjärnans vindlingar och för evigt vara otänkta tankar. Men ICKE! De här Quba-förvandlas-till-Cujo-tankarna, de har verkligen slagit klorna i Larssons huvudsvål!!!


Skittrist att man fick en sån hjärna. Rena måndagsexemplaret. Egentligen borde jag lägga ut den på Blocket...



=============




 


 BEGAGNAD HJÄRNA BORTSKÄNKES


Komplett med tvångstankar.

Sparsamt använd.



=============

 



Nåväl, det kanske blir någon råd med detta vad det lider. Och blir det inte det får jag väl ordna med någon hemmasnickrad tävling där jag och Tysken är de enda tävlande :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards