Ymer Gusten & Co

Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

Hänt i Skogsbrynet

Av Larsson - 7 juni 2012 14:00


Först såg det ut...


så här.


I nästa minut (nåja, kanske inte bokstavligen då ;) såg det ut...  


SÅ HÄR ! !  


Ohh, vad det blev fint!


Toppar man dessutom med en vätte...



ja, då blir det ju helt makalöst vackert :) 

 
 
Ingen bild

Paula

7 juni 2012 19:24

Åh, va fint det blev!! Lånar du ut din snickare hit till Norrland? Här skulle han behövas.... Grymma bilder å texter som du lägger upp! Otrooooligt underhållande!! Kram på´re!

Larsson

7 juni 2012 22:47

Han, eller rättare sagt de, skulle säkert åta sig jobb uti landet. Blir ju liksom som betald semester ;)

Tack, tack, tack & kram te´baks! :)

 
Marie och Miqro (och så lille Mille på en kant)

Marie och Miqro (och så lille Mille på en kant)

7 juni 2012 23:41

Jättefint!! På den där altanen får ni nog plats allihopa. Kanske även Hjalmar? ;)

http://www.miqro.se

Larsson

8 juni 2012 00:17

Jo, Hjalmar får nog plats. Har bara inte bestämt och han ska bli inbjuden eller om jag ska ge honom "ögat" :)

 
Jessika

Jessika

8 juni 2012 11:09

Supersnyggt! En vätte förhöjer vilken exteriörbild som helst!

http://rottisvatte.wordpress.com

Larsson

8 juni 2012 14:26

Visst gör det!

Jag tycker att HM borde använda sig av vättar i sin underklädesreklam. Då skulle de slippa allt tjafs om hur modellerna ser ut. Jag menar, med en vätte i bild så är det väl ingen människa som skulle bry sig om modellen!
Förresten, de kan lika gärna skippa hen helt och hållet ;)

 
Ingen bild

A-K

9 juni 2012 22:46

Mmmmmm vilken goding till topping :)

Larsson

10 juni 2012 10:08

Helt klart bättre än strössel och sånt tjafs ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larsson - 17 juni 2012 00:54

               Detta, mina vänner & bekanta och nära & kära, blir det sista inlägget i Ymer & Co.   I snart fem års tid har jag skrivit i denna blogg men nu känner jag att det är dax att avsluta. Jag vill från mitt hjärta tacka alla er s...

Av Larsson - 9 juni 2012 22:00

  Hem till mig leder ingen motorväg. Nix, här pratar vi krokig grusväg. Och kör man grusväg så går det ju inte så fort och det är bra för då hinner man se vad som finns vid sidan av vägen. Som rådjur, harar och älgar t ex.   Men ibland får man ...

Av Larsson - 8 juni 2012 11:00

    - Tja! Kan du leken Tafatt? Det går ut på att du springer och vi ska jaga ifatt dej. Fast vi kör en i taget så att du ska ha en chans, he he he     - Du menar så här?       Sen blev det ett kutande och ett springande så de...

Av Larsson - 8 juni 2012 00:00

  "Mitt sommarloooov, vad jätteskönt mitt soooommarlov ska bli..."     Nu sjunger väl inte Grabbarna precis.  Och inte har de lov heller men glädjen de känner över att sommaren är här (det står det iaf i almanackan) det kan man inte ta mi...

Av Larsson - 6 juni 2012 23:18

  Ni kommer väl ihåg problemet med det brunlurviga odjuret som ställde till oreda hemma hos mig? Vill bara berätta att det nu är ur världen. Jodå, odjuret försvann och istället dök en ovanligt kelen (snudd på inställsam) Hjalmar upp. Och i släptåg ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Skapa flashcards