Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Larsson - 13 juni 2009 13:04


- Va´hörde jag??...skulle mina tänder vara små...å FÅ ?!?!


- Kolla här då!  Jag har faktiskt jättemånga jättestora tänder...sådeså.







































































Av Larsson - 13 juni 2009 08:39


Det får bli golvsanering idag. Kombinationen regnväder och hundar ( å i viss mån en lurvig katt!) är inte så lyckad. Grus, grus var man ser och det trots att man torkat av de enligt konstens alla regler :(

Nåja, det kunde ha varit värre - jag kunde ju ha haft långhårshundar!!


Lite träning ska vi också hinna med idag. Igår sysslade vi mest med att bilda grupp, mysa och gå promenader. Skönt!

Det var bara Quba som fick köra lite Följaövningar. Passar på när han under promenaden, spontant söker sig in på vänster sida att ge k/b. Växlar mellan att belöna honom strax bakom mig ( början till att få honom att göra "djupa" ingångar) eller belöna i höftnivå, när han går med kontakt.

Duktig lite schefur :)


Nu blir det frukost och Melodikryss innan jag tar mig an golven.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards