Ymer Gusten & Co

Alla inlägg den 27 november 2007

Av Larsson - 27 november 2007 18:03


Ymers väska har fått sig en "make over" och var idag klar för användning. Ymer packade glatt även om det bar honom lite emot att behöva lägga sin boll i väskan....den vill han hellre ha i munnen...hela tiden! Vi får finslipa på den detaljen.



- Sa du Thailand matte?


Grabbarna fick följa till skogen idag för att hämta hem lite grankvistar. Jag fick ett infall att göra mig en "grangubbe" (finns ju ingen snö så vad gör man) Gusten fick ett spunkanfall och rusade runt i vida cirklar. Ymer hölls sig vid mig och assisterade med att bära/dra grankvistar. När vi var klara och skulle gå vidare var Gusten bara borta - puts väck! Jag ropade å ropade men inget svar. (förvisso har jag inte lärt honom att svara när jag ropar men herregud, nåt borde han väl kunna klura ut själv...!) Ymer och jag började gå stigen tillbaka mot hemmet och där mellan träden ser vi Gusten...

- Matte - jag skulle bara "kampa" lite åsså ramla alltihopa!


Hej å hö - imorgon blir det snö!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
November 2007 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Värdering


Ovido - Quiz & Flashcards